TTR 600 przerywa i dławi się
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: TTR 600 przerywa i dławi się
brak prądu? mierzyłeś cewki?
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 244
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 14:44
- Motocykl: nie mam motocykla...
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: TTR 600 przerywa i dławi się
Nie będę tworzył nowego wątku. bo mój problem jest podobny do opisanego. W październiku odstawiłem TTRe do garażu i było OK. Wczoraj próbowałem ja odpalić i nic. Ze wstępnych oględzin wynika, że nie ma iskry. Sprawdziłem wyłącznik zapłonu na kierownicy, jest OK, świeca też ok, w innym moto daje iskrę. Nie jestem pewny do cewki, ale moje pytanie i prośba. Może mi ktoś w miarę łopatologicznie podpowiedzieć co i w jaki sposób powinienem sprawdzić?
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TTR 600 przerywa i dławi się
Sprawdź jeszcze czujnik przy stopce, jeśli tego nie zrobiłeś.gwardia pisze:Nie będę tworzył nowego wątku. bo mój problem jest podobny do opisanego. W październiku odstawiłem TTRe do garażu i było OK. Wczoraj próbowałem ja odpalić i nic. Ze wstępnych oględzin wynika, że nie ma iskry. Sprawdziłem wyłącznik zapłonu na kierownicy, jest OK, świeca też ok, w innym moto daje iskrę. Nie jestem pewny do cewki, ale moje pytanie i prośba. Może mi ktoś w miarę łopatologicznie podpowiedzieć co i w jaki sposób powinienem sprawdzić?
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 244
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 14:44
- Motocykl: nie mam motocykla...
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: TTR 600 przerywa i dławi się
Czujnik przy stopce też sprawdziłem, tylko pamiętam przedtem moto paliło przy stopce złożonej i rozłożonej. Tak w ogóle to gdzie idą przewody od tego czujnika w stopce?
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 244
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 14:44
- Motocykl: nie mam motocykla...
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: TTR 600 przerywa i dławi się
Sprawdziłem "po ciemku" iskra właściwie jest, ale nadal mam problem z odpaleniem. Pomierzyłem cewkę zapłonową, pierwotne uzwojenie ma 1,5 ohm, wtórne około 17,5 kohm. Zastanawiam się cy to trochę nie za mało na pierwotnym i nie za dużo na wtórnym? Pomierzyłem uzwojenia alternatora miały po 1 ohm, mierząc na wtyczce przed regulatorem.
-
- Czyścioch
- Posty: 9
- Rejestracja: 05 cze 2011, 17:11
- Motocykl: Yamaha TT600R Belgarda
- Lokalizacja: ZWA / GD
Re: TTR 600 przerywa i dławi się
Panowie rozwiązał ktoś ten problem w swoich motorach??? 

-
- Po kostki w błocie
- Posty: 244
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 14:44
- Motocykl: nie mam motocykla...
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: TTR 600 przerywa i dławi się
Rezystancja cewki wydaje się OK, w serwisówce podają inne, ale w rzeczywistości jest jak jak pisałem. Problem polegał na tym, że kumpel kopał TTRę, bo ja miałem nogę w gipsie, a jak się później okazało wszystko działało, po prostu kolega nie czuł bluesa jak taki sprzęt odpalać.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 257
- Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
- Motocykl: xt600
Re: TTR 600 przerywa i dławi się
Witajcie.A sprawdzałeś jak kranik benzynę puszcza i czy zbiornik ma odpowietrzenie ?