TT600S

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: TT600S

Post autor: mazi »

Pawlo pisze: A na sprzęgło lachę kładę, raz się ślizga, raz jest normalnie. Skończy się w końcu to wymieniam tarcze na NHC i tyle. Tylko coś mu się niezbyt śpieszy i za cholerę nie chce paść :lol:
Zanim całkiem padnie może trochę upłynąć. Odżałuj kasy, kup tarcze i wymień. Motocykl odżyje!
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Gacek pisze:to pudełko na siedzeniu to tak sobie leży czy jeździsz z tym na stałe ? :roll:
Jeżdżę z tym na stałe, bo na upały mam ubiór bez kieszeni, a gdzieś trzeba chować jakieś manele :P
Mazi, no zapewne tak zrobię w końcu :) Ale szlag mnie trafi jak po wymianie będzie dalej to samo :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

W końcu sprzęgło wymienione. Wzbogaciłem się o dodatkową pokrywę, bo pękł wałek dekompresatora. Dlaczego to ni kuta nie mam pojęcia :niewiem: Oczywiście sam wałek w serwisie 250 zeta, u handlarzyn 90, a cała pokrywa 120 złociszy - rachunek prosty :P Teraz wrzucenie luzu na światłach to czysta przyjemność. Nawet przy wrzucaniu 1. biegu jest zwykłe "klik", a nie "jebut" :D Jedyne do czego się mogę przyczepić to to, że np. przy szybkiej zmianie z 4 na 5 sprzęgło nie skleja od razu, ale i tak klei szybciej niż wcześniej. Generalnie jest git. Teraz pozostało mi powalczyć jeszcze trochę z uszczelnieniem połączeń chłodnicy, bo trochę się poci, no i ten fucken wahacz, aż boję się to rozbierać, ale już wyczaiłem gdzie jest największy luz, także zobaczymy co tam zastanę.
No i żeby nie było, że moto nie jeździ - takie tam foto z chatą w tle 8-)

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: TT600S

Post autor: terenowiecc »

Fajna ta TT'tka, podoba mi się strasznie :mrgreen:
Zdrowe sprzęgło to podstawa, zobaczysz co się dzieje na mokrym asfalcie :biker:
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

terenowiecc pisze:Fajna ta TT'tka, podoba mi się strasznie :mrgreen:
Zdrowe sprzęgło to podstawa, zobaczysz co się dzieje na mokrym asfalcie :biker:
No nawet wygląda teraz :lol: Ale jeszcze się zmieni trochę i polerki jeszcze też dojdzie - raczej pozostanie już dłuższy czas w stylu SM ;)
Odnośnie sprzęgła, chyba się dotarło, bo klei już normalnie przy szybkiej zmianie biegów. Tylko coś laczek nie klei, bo miota na nim boki, zwłaszcza na pasach przy ruszaniu ze świateł, zamiast wyrwać do przodu :mrgreen:
Obrazek
MAĆKO
Lubiący błoto
Posty: 87
Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55

Re: TT600S

Post autor: MAĆKO »

Zajebista:D Jakie masz koła i rozmiar opon>?
Awatar użytkownika
ojek_87
Lubiący błoto
Posty: 28
Rejestracja: 13 lut 2013, 10:15
Motocykl: Yamaha TT600R

Re: TT600S

Post autor: ojek_87 »

Super się prezentuje na SM! Gratki :browar:
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

MAĆKO pisze:Jakie masz koła i rozmiar opon>?
Koła 3,5 i 4,5 cala, opony 120/70 i 160/60. Po tylnej oponie przy skręcie w prawo szoruje łańcuch :)
Obrazek
MAĆKO
Lubiący błoto
Posty: 87
Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55

Re: TT600S

Post autor: MAĆKO »

To mi sie podoba:D Ja mam na tyle 150 i jest bez ocierania.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
ojek_87
Lubiący błoto
Posty: 28
Rejestracja: 13 lut 2013, 10:15
Motocykl: Yamaha TT600R

Re: TT600S

Post autor: ojek_87 »

W swojej TTR'ce tez mam 160 i bez lipy...
ODPOWIEDZ