To samo się tyczy TTR czy tu można kupować inne obręcze bez obaw?Pawlo pisze:Pisze to po raz kolejny - obręcze do TT muszą mieć gniazda pod dwoma róźnymi kątami, bo są dwie długości szprych ze względu na bardziej wysuniętą piastę z jednej strony.
KOŁO TYŁ TT 600 s 1995r
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 173
- Rejestracja: 08 lut 2012, 17:44
- Motocykl: Yamaha TT600R '98
- Lokalizacja: Łódź
Re: KOŁO TYŁ TT 600 s 1995r
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: KOŁO TYŁ TT 600 s 1995r
Już w TT-E zastosowali gumy zabieraka i chyba w TT-RE też one są, stąd nieco inna piasta. U mnie jest zębatka "na sztywno", podobnie w TTR. Nie wiem czy połączenie ori piasta + inna obręcz jest zgodne z sztuką, ale widziałem wiele kół SM zrobionych na oryginalnych piastach i ludzie normalnie na tym śmigali

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że większość kół da się dopasować tylko trzeba poświęcić sporo czasu i byle tylko nie było za szeroko, lepiej węższe piasty i wtedy zawsze można dać dystans jeśli coś nie jest na swoim miejscu.-gumis- pisze:szukał ktoś z Was felg , całych kół, które pasują do TT 600 jak i do innych modeli? Czy TT 600 E ma jedyną w swoim rodzaju piastę i felgę?
- -gumis-
- Po kostki w błocie
- Posty: 136
- Rejestracja: 09 lis 2011, 16:21
- Motocykl: YZ 250 F 2006r Alurama
Re: KOŁO TYŁ TT 600 s 1995r
Dzięki PAWLO za odzew.
Myślałem trochę nad tym i z tego co będzie najważniejsze to średnica pod oś (chociaż zawsze można zmienic łożyska itp)
no i średnica tarczy. Jeśli większa to OK zawsze można coś dorobic lub stoczyc.
Jakby ktoś z Was miał na wierzchu tylne koło, to proszę zmierzcie szerokośc piasty i otwór pod oś. Wydaje mi się ,że zębata na stałe skręcona z piastą jest lepsza w terenie. Oddaje moc twardo i zdecydowanie, tak jak trzeba.
Dzięki!
Myślałem trochę nad tym i z tego co będzie najważniejsze to średnica pod oś (chociaż zawsze można zmienic łożyska itp)
no i średnica tarczy. Jeśli większa to OK zawsze można coś dorobic lub stoczyc.
Jakby ktoś z Was miał na wierzchu tylne koło, to proszę zmierzcie szerokośc piasty i otwór pod oś. Wydaje mi się ,że zębata na stałe skręcona z piastą jest lepsza w terenie. Oddaje moc twardo i zdecydowanie, tak jak trzeba.
Dzięki!
