a wg mnie to potrzeny wskaźnik. XT ma silnik chłodzony powietrzem ale to nie oznacza że jest nie do zarżnięcia,,,
Fakt, że jego bilnas cieplny jest obliczony duzo na zapas, cięzko go przegrzać przy nawet ostrej jeżdzie w upały
(jechałem 600 km w lipcu większośc czasu przy +30C nonstop i nic sie nie dymiło z silnika, nie osłabł itd)
Ale może być inny powód przegrzania silnika - ubywający olej! Niech ktos uczciwie przyzna tutaj czy przed każdą jazdą
sprawdza poziom oleju na bagnecie tak jak chcą tego wszelkie instrukcje i nauki jazdy motocyklem,,,
O ile łatwiej będzie zerknąc po nagrzaniu silnika na taki wskaźnik temperatury by coś wywnioskować.
Jeśli wskazówka stanie na czerownym polu to sygnal, że coś jest nie tak i najczęściej bedzie to problem z olejem własnie.
Ja mam zamiar sie w takie coś zaopatrzyć, tylko muszę być pewny czy za jego pomocą będę mógł pomierzyć poziom oleju.
To nacinanie skali brzeszczotem nie za bardzo mnie się podoba,,,
terenowiecc pisze:Imo zbędny gadżet, bo zajechanie tego silnika nie należy do łatwych rzeczy
