Xt600 1vj brak ładowania
: 15 lip 2020, 15:51
Witam, opiszę wszystko tu, może ktoś coś podpowie
Mam xt600 1vj, ostatnio straciłem ładowanie. Jako że ze mnie elektryk słaby to posprawdzałem co się da korzystając z internetu.
1. Napięcie na klemach 12.4v - czyli tyle co akumulator
2. Silnik wyłączony, Kostka regulatora wypięta, zmierzyłem opór pomiędzy białymi przewodami : 01,1-01,3
3. Na wpiętej taki sam wynik
4. Silnik odpalony, regulator wypięty. Miernik do masy i do każdego białego. Na wolnych obrotach opór 00.1, a przy 3.5rpm 00,4
5. Silnik odpalony, regulator wpięty. Na wolnych 09.8V (Miernik na prądzie zmiennym) przy 3.5rpm 14-15v
6. Silnik odpalony i mierzyłem pomiędzy białymi przewodami w kostce regulatora to każdy wynik inny: na wolnych 0.3V 07.5V 05.9V a przy 3.5rpm 0.6V 14V 0.8V
Stojan już miałem na stole i takie wyniki mam z oporności :
1. Czarno żółty - niebiesko żółty :119.2 (wg książki ma być 90-130)
2. Czarno żółty - zielono żółty : 127.9 (wg książki ma być 90-130)
3. Pomiędzy białym przewodami : 01.2(wg książki 0.2-0.6)
4. Brązowy - czerwony :290(wg książki 150-240)
Pomóżcie co mam robić? Bo jak wiadomo z alternatorem do tego pojazdu jest ciężko a póki ciepło to przydało by się trochę pozwiedzać
Mam xt600 1vj, ostatnio straciłem ładowanie. Jako że ze mnie elektryk słaby to posprawdzałem co się da korzystając z internetu.
1. Napięcie na klemach 12.4v - czyli tyle co akumulator
2. Silnik wyłączony, Kostka regulatora wypięta, zmierzyłem opór pomiędzy białymi przewodami : 01,1-01,3
3. Na wpiętej taki sam wynik
4. Silnik odpalony, regulator wypięty. Miernik do masy i do każdego białego. Na wolnych obrotach opór 00.1, a przy 3.5rpm 00,4
5. Silnik odpalony, regulator wpięty. Na wolnych 09.8V (Miernik na prądzie zmiennym) przy 3.5rpm 14-15v
6. Silnik odpalony i mierzyłem pomiędzy białymi przewodami w kostce regulatora to każdy wynik inny: na wolnych 0.3V 07.5V 05.9V a przy 3.5rpm 0.6V 14V 0.8V
Stojan już miałem na stole i takie wyniki mam z oporności :
1. Czarno żółty - niebiesko żółty :119.2 (wg książki ma być 90-130)
2. Czarno żółty - zielono żółty : 127.9 (wg książki ma być 90-130)
3. Pomiędzy białym przewodami : 01.2(wg książki 0.2-0.6)
4. Brązowy - czerwony :290(wg książki 150-240)
Pomóżcie co mam robić? Bo jak wiadomo z alternatorem do tego pojazdu jest ciężko a póki ciepło to przydało by się trochę pozwiedzać