TTR 600 - wrzucenie silnika z rozrusnikiem
: 14 mar 2020, 21:30
Witam
Będę tutaj opisywał swoje boje z wrzucania silnika z rozruchajką do kopanej ttr. Na pomysł tej przeróbki wpadłem dwa tygodnie temu, jako że mam w teren zupełnie inny motocykl TTR ma służyć jako kanapowiec do jazdy wokół komina, a tutaj pstryczek elektryczek wydaje mi się niezbędny.
Na początek tej długiej przygody kupiłem silnik z xt600e o oznaczeniu 3UW, czyli takie niemieckie 3TB, z tego co wczytałem z silnika to rok 1994. Oznaczenia w środku są różne od 3UW przez 1VJ po 3TB
Silnik poszedł dzisiaj na stół czego efektem jest pełne rozczłonkowanie. W silniku chce wymienić wszystkie łożyska oraz korbowód, górę silnika przerzucę z TTR bo mam zdrową. Ogólnie silnik w super stanie, skrzynia bez żadnego raka, i najważniejsze byłem pierwszym człowiekiem od nowości który zdjął prawy dekiel i dalej, bo po lewym coś już bylo robione (pewnie sprzęgiełko rozrusznika)
Największym problemem przed którym stanę będzie zbiornik oleju, albo poleci pod lewy boczek albo uda się zmniejszyć oryginalny, na zbiornik z TTRe nie ma co liczyć.
Akumulator wleci life z KTM, lekki i wystarczający.
Ten rozrusznik jest ok? - https://www.moto-maniak.eu/rozrusznik-y ... -9144.html Ewentulanie jak ktoś ma na sprzedaż sprawny egzemplarz chętnie odkupię lub zamienię na jakieś graty.
Kolejna sprawa nie mam modułu do tego silnika, co kupić co wybrać, może być jakiś zamiennik ewentualnie inny singiel?
Łożyska do silnika wszystkie z luzem C3?
Szkoda że zdjęcia tylko do 256kib, postaram się wrzucić na jakiś zewnętrzny serwer.
Będę tutaj opisywał swoje boje z wrzucania silnika z rozruchajką do kopanej ttr. Na pomysł tej przeróbki wpadłem dwa tygodnie temu, jako że mam w teren zupełnie inny motocykl TTR ma służyć jako kanapowiec do jazdy wokół komina, a tutaj pstryczek elektryczek wydaje mi się niezbędny.
Na początek tej długiej przygody kupiłem silnik z xt600e o oznaczeniu 3UW, czyli takie niemieckie 3TB, z tego co wczytałem z silnika to rok 1994. Oznaczenia w środku są różne od 3UW przez 1VJ po 3TB

Największym problemem przed którym stanę będzie zbiornik oleju, albo poleci pod lewy boczek albo uda się zmniejszyć oryginalny, na zbiornik z TTRe nie ma co liczyć.
Akumulator wleci life z KTM, lekki i wystarczający.
Ten rozrusznik jest ok? - https://www.moto-maniak.eu/rozrusznik-y ... -9144.html Ewentulanie jak ktoś ma na sprzedaż sprawny egzemplarz chętnie odkupię lub zamienię na jakieś graty.
Kolejna sprawa nie mam modułu do tego silnika, co kupić co wybrać, może być jakiś zamiennik ewentualnie inny singiel?
Łożyska do silnika wszystkie z luzem C3?
Szkoda że zdjęcia tylko do 256kib, postaram się wrzucić na jakiś zewnętrzny serwer.