Szorstka praca skrzyni i problem z redukcją
: 16 wrz 2019, 15:05
Witajcie!
Mam do Was pytanie, mianowicie w ostatnim czasie zauważyłem w XTeku, że zmiana biegów, zwłaszcza 1-0-2 zrobiła się o wiele mniej aksamitna niż dotychczas. Znacznie bardziej czuć luz międzybiegami, nie pokonuje się go z taką łatwością jak wcześniej. No i co gorsza ze 2 razy miałem już tak, że chcąc się gdzieś zatrzymać nie mogłem zredukować biegu, dźwignia biegów miała taki jałowy skok i dopiero jak trochę puściłem sprzęgło (usłyszałem chrupiący, nie zapięty bieg) mogłem przeskoczyć na niższe biegi.
Sprzęgło uważam, że jest ok, przynajmniej jego praca nie budzi podejrzeń tym bardziej.
Jeśli chodzi o olej to jest zalany Motul 7100 10W50, wymieniałem go co prawda w zeszłym sezonie, ale to dlatego, że motorem w sezonie robię około 500-700km.
Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.
Mam do Was pytanie, mianowicie w ostatnim czasie zauważyłem w XTeku, że zmiana biegów, zwłaszcza 1-0-2 zrobiła się o wiele mniej aksamitna niż dotychczas. Znacznie bardziej czuć luz międzybiegami, nie pokonuje się go z taką łatwością jak wcześniej. No i co gorsza ze 2 razy miałem już tak, że chcąc się gdzieś zatrzymać nie mogłem zredukować biegu, dźwignia biegów miała taki jałowy skok i dopiero jak trochę puściłem sprzęgło (usłyszałem chrupiący, nie zapięty bieg) mogłem przeskoczyć na niższe biegi.

Sprzęgło uważam, że jest ok, przynajmniej jego praca nie budzi podejrzeń tym bardziej.
Jeśli chodzi o olej to jest zalany Motul 7100 10W50, wymieniałem go co prawda w zeszłym sezonie, ale to dlatego, że motorem w sezonie robię około 500-700km.
Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.