Strona 1 z 2
Nie pali po remoncie
: 21 wrz 2017, 20:53
autor: Verpis
witam.
Dziś ukończyłem składanie xtka nowy tłok kpl uszczelek na górę , zalałem olej ,wlałem wachę kopie kopie nic tylko co jakiś czas strzał z wydechu.Wziąłem go z bratem i kumplem na asfalt pchamy pchamy ... zapalił chodzi nie równo na biegu jałowym dodaje sobie gazu ujmuje ... no ale nic wsiadam wrzucam 1 daje gazu do połowy jedzie wrzucam 2 gaz na full i jest buuu i gaśnie,czyszczenie gaźnika regulacja,teraz właśnie skończyłem chce odpalić dupa odzywa sie ale nie chce zapalić.Zdjąłem świece(nowa) kopie kopie nie ma iskry no to wymiana kabla , czyszczenie styków-bez rezultatu.Zdjąłem lewy boczek rozpiąłem kostkę przeczyściłem iska sie pojawiła ale tak jak wyżej łapie zapalić nie chce

co z nim jest nie tak może ktoś mnie naprowadzi na trop dodam że iskra pojawia się nie reguralnie co np 2 obroty wału nie ma potem jest i tak dalej ...
Re: Nie pali po remoncie
: 22 wrz 2017, 10:39
autor: Verpis
przed chwila byłem w warsztacie zmniejszyłem przerwe na swiecy,przeczyściłem jeszcze raz kostki odpala na dosłownie sekunde i gaśnie
Re: Nie pali po remoncie
: 22 wrz 2017, 11:59
autor: Gacek
Witam
zacznij działać metodycznie - jest iskra czy jej nie ma ? .
Druga sprawa jak przed remontem chodził bezproblemowo to zweryfikuj swoją robotę

-nic nie sugeruje bo opcji jest wiele np:rozrząd źle poskładałeś (jest przestawiony ) itp itd.

.
Re: Nie pali po remoncie
: 23 wrz 2017, 21:25
autor: Verpis
temat ogarnięty odpala jeździ ładnie przyspiesza ale jest jedno ale mianowicie podczas wchodzenia na duże obroty zaczyna go lekko szarpać tak od ok 95 km/h poniżej jest jak najbardziej ok chodzi jak należy za mały poziom paliwa?
Re: Nie pali po remoncie
: 24 wrz 2017, 10:29
autor: pawel1992xxx
Verpis pisze:temat ogarnięty odpala jeździ ładnie przyspiesza ale jest jedno ale mianowicie podczas wchodzenia na duże obroty zaczyna go lekko szarpać tak od ok 95 km/h poniżej jest jak najbardziej ok chodzi jak należy za mały poziom paliwa?
Co było przyczyną że nie palił?
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Re: Nie pali po remoncie
: 24 wrz 2017, 10:52
autor: Gacek
Verpis pisze:temat ogarnięty odpala jeździ ładnie przyspiesza ale jest jedno ale mianowicie podczas wchodzenia na duże obroty zaczyna go lekko szarpać tak od ok 95 km/h poniżej jest jak najbardziej ok chodzi jak należy za mały poziom paliwa?
Wstępnie obadał bym "synchro" gaźników a następnie spojrzał na ew poziom paliwa -" alle" ty i tak lepiej wiesz co jest grane

druga sprawa jak o coś pytasz ? a po drodze rozwiązałeś problem to w dobrym tonie było by poinformować wszystkich czytających co było przyczyną

.
Re: Nie pali po remoncie
: 17 paź 2017, 14:34
autor: Verpis
witam po dłuższej przerwie spowodowanej pracą i brakiem czasu na grzebanie.Wczoraj przyszła prawa komora gaźnika gaźnik rozebrałem i dokładnie wyczyściłem ropownicą pod ciśnieniem.Po przerwie nie wiem może 2tyg odpalił od strzała ale ujechałem ze 100m i tak jakby nie dostawał paliwa... dławi go trzeba lekko tylko trzymać gaz dopiero wejdzie na ok 2,5tys obrotów jak odkręcę manetkę na full gaśnie.Gaźniki wyregulowane wg manuala i kilku tematów na forum chyba użytkownik ArturS opisywał synchronizację niestety nic nie pomaga. Jakieś propozycje ?
Re: Nie pali po remoncie
: 17 paź 2017, 14:42
autor: Verpis
Dodam jeszcze,że poziom wg serwisówki dysze wszystkie wyczyszczone,membrany całe króćce ssące całe kupiłem używki w bdb stanie,filtr powietrza czyściłem sprężarką,membrany w gaźnikach całe,synchro zrobione kranik wyczyszczony,świeca nowa,fajka świecy nowa.
Re: Nie pali po remoncie
: 17 paź 2017, 17:40
autor: Gacek
Dziwny typ z ciebie

" temat ogarnięty" a ty dalej masz problemy

.
Może oddaj sprzęt w kompetentne łapki - skoro nie ogarniasz tematu

.
Opcji na pomoc w twoim toku opisu nie widzę -chyba ze ktoś ma dar jasnowidzenia

- wg opisu wszystko zrobione jak należy a sprzęt nie pracuje , jakieś czary ?

.
Re: Nie pali po remoncie
: 17 paź 2017, 18:56
autor: ArturS
Jak go tak kopiesz i kopiesz, to świeca sucha, czy przylewa? Jaki tam jest typ zapłonu? Z akumulatorem, czy bez. Jak bez to z kondensatorem, czy jak w starych XTkach? Jak nie wiesz, to zrób fotę lewego dekla to się wyjaśni. Zrób pomiar rezystancji cewki zapłonowej, pickup coil, uzwojeń alternatora itp, w tym na przebicia do masy.