Poziom paliwa/gaźnik
: 14 wrz 2017, 18:06
Panowie prośba o poradę.
Ustawiałem jakiś czas temu poziom paliwa w gaźniku-poziom został ustawiony na ~7mm poniżej krawędzi(sprawdzane parę razy także po zainstalowaniu w moto). Gaźnik włożyłem do moto, odpaliłem silnik. Miałem problemy z odpaleniem, wykręciłem śrubę do regulacji ilości paliwa między 4-5 obrotów-zagadał od razu. Chodził równo wkręcał się ładnie na obroty i ładnie z nich schodził. Zacząłem jeździć i docierać silnik - nie oszczędzając maszyny.
I pojawiły się problemy, lecę ekspresówką i przy wyższych obrotach ~5000rpm zaczął strzelać w wydech i szarpać, po odpuszczeniu gazu strzały w wydech i przez jakiś czas szarpanie. Przy niższych obrotach się uspokoił. Wykręciłem świecę i bielutka. Sprawdziłem poziom paliwa w gaźniku z 12mm poniżej krawędzi.
I tak szukam odpowiedzi na pytania:
1. co może być powodem że poziom paliwa spadł ?
2. czy przy ustawianiu poz. paliwa trzeba na maksa wkręcić śrubę ilości paliwa, ma to znaczenie ?
3. czy za niski poziom paliwa może być przyczyną takich objawów jak szarpanie i strzelanie w wydech czy raczej szukać rozwiązania problemu gdzie indziej np. szczelność krućców dol. ?
Podniosłem iglice gaźnika podciśnieniowego o jeden ząbek, nic to nie dało - dalej strzela przy wyższych obrotach.
Ustawiałem jakiś czas temu poziom paliwa w gaźniku-poziom został ustawiony na ~7mm poniżej krawędzi(sprawdzane parę razy także po zainstalowaniu w moto). Gaźnik włożyłem do moto, odpaliłem silnik. Miałem problemy z odpaleniem, wykręciłem śrubę do regulacji ilości paliwa między 4-5 obrotów-zagadał od razu. Chodził równo wkręcał się ładnie na obroty i ładnie z nich schodził. Zacząłem jeździć i docierać silnik - nie oszczędzając maszyny.
I pojawiły się problemy, lecę ekspresówką i przy wyższych obrotach ~5000rpm zaczął strzelać w wydech i szarpać, po odpuszczeniu gazu strzały w wydech i przez jakiś czas szarpanie. Przy niższych obrotach się uspokoił. Wykręciłem świecę i bielutka. Sprawdziłem poziom paliwa w gaźniku z 12mm poniżej krawędzi.
I tak szukam odpowiedzi na pytania:
1. co może być powodem że poziom paliwa spadł ?
2. czy przy ustawianiu poz. paliwa trzeba na maksa wkręcić śrubę ilości paliwa, ma to znaczenie ?
3. czy za niski poziom paliwa może być przyczyną takich objawów jak szarpanie i strzelanie w wydech czy raczej szukać rozwiązania problemu gdzie indziej np. szczelność krućców dol. ?
Podniosłem iglice gaźnika podciśnieniowego o jeden ząbek, nic to nie dało - dalej strzela przy wyższych obrotach.