Strona 1 z 2

kopci białym dymem

: 16 paź 2010, 20:27
autor: bangbang
Mam problem z moją xt (xt 600 2kf po wymianie rozrządu,zaworów) mianowicie niesamowice kopci jak świeca dymna;/ co do mocy to ma i to niesamowitom, tak żwawa się zrobiła,oprucz kopcenia trudno ją odpalić trzeba się na gibać i to ostro ,anawet jak zgasnie i na ciepłym piecu trudno odpalić
jak może być tego przyczymna?

Re: kopci białym dymem

: 17 paź 2010, 19:21
autor: kamild20
Hej JEŚLI xt kopci mocno to nic innego jak pierścienie ! i przez to tez słabo zapala ,, ale za odpalanie są tez odpowiedzialne krucce sprawdz w jakim są stanie . dobrze zrobiony xt pali od kopa

Re: kopci białym dymem

: 18 paź 2010, 10:01
autor: bangbang
kamild20 pisze:Hej JEŚLI xt kopci mocno to nic innego jak pierścienie ! i przez to tez słabo zapala ,, ale za odpalanie są tez odpowiedzialne krucce sprawdz w jakim są stanie . dobrze zrobiony xt pali od kopa
hej!
Krućce śa nowe wiec odpadają,ale perścienie na bank do wymiany !bo liche juz były
wymienie jeszcze świece na naową
dzieki za odpowiec :D :D
pozdrawiam bangbang! :)

Re: kopci białym dymem

: 18 paź 2010, 17:33
autor: kamild20
świecy szkoda wymieniać najpierw zrób pierścienie fachowo by było wymienic nowy tłok i wtedy świece .. może też od tego źle zapalać olej niszczy świece .Xtek ma bardzo prosty silnik ale za razem delikatny przy składaniu ;)

Re: kopci białym dymem

: 18 paź 2010, 21:44
autor: bangbang
kamild20 pisze:świecy szkoda wymieniać najpierw zrób pierścienie fachowo by było wymienic nowy tłok i wtedy świece .. może też od tego źle zapalać olej niszczy świece .Xtek ma bardzo prosty silnik ale za razem delikatny przy składaniu ;)
No własnie mysle nad wymianom tłoka a silnik to an pamięć znam :D wyminilem na nowe wiel elmętów (zawory,rozrząd itp.)

Re: kopci białym dymem

: 19 paź 2010, 15:28
autor: kamild20
Silnik w xt powinno się raz konkretnie rozebrać i zrobić na cacy ,,,bo jak robisz na raty to pewnie juz gwinty przekręcone i zaczyna olej lecieć z głowicy a wtedy lipa ..Im więcej rozbierasz tym gorzej dla silnika ;) ale juz to pewnie wiesz :) mialem dwa xteki sprzęt nie do zajebania :)

Re: kopci białym dymem

: 19 paź 2010, 20:14
autor: Gacek
kamild20 pisze:Silnik w xt powinno się raz konkretnie rozebrać i zrobić na cacy ,,,bo jak robisz na raty to pewnie juz gwinty przekręcone i zaczyna olej lecieć z głowicy a wtedy lipa ..Im więcej rozbierasz tym gorzej dla silnika ;) ale juz to pewnie wiesz :) mialem dwa xteki sprzęt nie do zajebania :)
-
przepraszam ze się wcinam w temat :(
odnosnie wycieków oliwy ? co demontarz zmieniałem uszczelki na nowe komplet i wszystko jest ok do chwili kiedy spokojny przelot 150 km odległosci delikatne 130 - 140 w sprzyjających warunkach 150 wszystko po asfalcie - skrecane wg serwisówki kolejnośc śrób ,nie pozrywane gwinty dociągane dynamometrycznym kluczem - i moto się zaczyna pocić ? nawet spod dekli od zaworów bo bród inaczej łapie nie widać wycieku .W sumie to 4 komplet uszczelek poleciał i za kazdym razem podobny scenariusz ? uszczelki kupuję w olek motocykle czeka mnie kolejna rozbiórka (skrzynka umiera 2 bieg 50 kkm nadymane ma xt ) i zastanawiam się co jest nie tak -jakosc uszczelek ? brak kleju na śróbach ,czy to zbyt wiele dla tej babki ? czy mam do tego uzywać jeszcze jakieś silikony ? albo coś nie tak robię ? bo ostatnio lewa kapa poszła pod tig i złozyłem doraźnie na samym silikonie + klej do srób i jest ok .Oliwa na jakiej jeżdzę to 20 /50 motul .

Re: kopci białym dymem

: 20 paź 2010, 20:28
autor: mazi
kamild20 pisze:Silnik w xt powinno się raz konkretnie rozebrać i zrobić na cacy ,,,bo jak robisz na raty to pewnie juz gwinty przekręcone i zaczyna olej lecieć z głowicy a wtedy lipa ..Im więcej rozbierasz tym gorzej dla silnika ;) ale juz to pewnie wiesz :) mialem dwa xteki sprzęt nie do zajebania :)
Klucz dynamometryczny - to podstawa.
Jak go używasz przy skręcaniu silnika to problemów mieć nie powinieneś z gwintami.

Re: kopci białym dymem

: 21 paź 2010, 20:01
autor: kamild20
Masz racje klucz to podstawa ale ja to robie bez klucza i nic nie cieknie co do uszczelek to zawsze składałem silnik na dirco jakoś tak się to nazywa. taki tam silikon nigdy nic mi nie ciekło i uszczelek nie zakładałem niegdzie .

Re: kopci białym dymem

: 21 paź 2010, 20:04
autor: kamild20
No ale przed sylikonem dokładnie wszystko czyściłem myłem i odtłuszczałem to podstawa :)