dupka siadła...

rzeczywiście nie jest wysoko - nie mam porównania do innych ale może na regulacji pierścieniami podniesie się, jeśli nie to zawias dopisze do listy. Dzięki Mazi za zwrócenie uwagi.
Póki co po kolei tj. pomału pucowanie dokładnie po mojemu (wtedy najwięcej człowiek zaobserwuje co gdzie się znajduje i w jakiej kondycji z wierzchu, czy śruby dokręcone i czy nie podmienić czegoś), na razie tylko jeżdżę do roboty więc wyleciał stelaż pod sakwy, gmole, wymieniam dziś olej Motul 5100 15w50 pół syntetyk (zobaczymy jak będzie) z wcześniej Engine Clean-em + filtr oleju Mann MH67 i przeczyszczę filtr powietrza+psikne smarem K&N co został po poprzednim moto, świece sam zmieniałem w ubiegłym roku kumplowi a nie latał więc spokój, smar litowy orlenowski ŁT-4 S-3 jest zakupiony do kalamitek na wahaczu i kół przy zaglądaniu, dziś też założę testowo Huzara (z DBkillerem) zobaczyć czy nie za głośno i czy jest sens regulować gaźnik od niego (chyba że nie trzeba-nie wiem jakie macie doświadczenia?). Ogólnie bardzo się polubiliśmy. LWG
