Strona 1 z 1
Tłok *RACE ONLY* WISECO
: 04 lip 2016, 19:30
autor: mazi
Czy ktoś spotkał się z tłokiem, który na denku ma wybite "RACE ONLY"? Jaki to producent? Mam pewne podejrzenia, że to WISECO...
Odkopałem to w jednym ze swoich silników.
EDIT:
Tak, wychodzi, że to WISECO. Nie mogę rozszyfrować górnego oznaczenia, w sensie wiem co to za cyferki, ale nie wiem co oznaczają:
Tłok to 98mm... hmm...

będą testy

Re: Tłok *RACE ONLY* WISECO
: 04 lip 2016, 20:24
autor: ArturS
To WISECO 98.00 o stopniu sprężania 10.0:1. Miałem w ręku (mam chyba w garażu) inną selekcję o sropniu sprężania 12.5:1 - ma potężnego garba wypełniającego przestrzeń kompresji. Ponoć łupie wtedy silnikiem niemiłosiernie. Znajomy to kiedyś wstawił do 1VJ i jeździć się tym nie dało tak waliło w korbę.
Re: Tłok *RACE ONLY* WISECO
: 04 lip 2016, 21:14
autor: mazi
ArturS pisze:To WISECO 98.00 o stopniu sprężania 10.0:1. Miałem w ręku (mam chyba w garażu) inną selekcję o sropniu sprężania 12.5:1 - ma potężnego garba wypełniającego przestrzeń kompresji. Ponoć łupie wtedy silnikiem niemiłosiernie. Znajomy to kiedyś wstawił do 1VJ i jeździć się tym nie dało tak waliło w korbę.
Mówisz o tym co mam czy o tym 12.5:1?
Odpalałem ten silnik i gadał "gładko", jednak z uwagi na wszędobylskie kowalstwo oraz inny zapłon nie zdecydowałem się na swap całego silnika.
Wrzucę na testy zapewne samą górę i zobaczymy co to potrafi
Artur - orientujesz się czy są do tego pierścienie?
Re: Tłok *RACE ONLY* WISECO
: 05 lip 2016, 08:47
autor: ArturS
Do WISECO wszystko jest, ale na zamówienie. Ja chciałem montować tego 12.5:1, ale czas oczekiwania przekraczał 1.5 mies. (zima była), więc olałem sprawę. W sezonie na wszystko czeka się krócej. Ten Twój będzie chodził w miarę normalnie.
Re: Tłok *RACE ONLY* WISECO
: 05 lip 2016, 12:18
autor: Gacek
Zawsze jak eksploruje ten piec to staram się badać realnie parametry odnosząc się do manuala

przyznam się szczerze ze nigdy nie obudziłem się na czas aby zmierzyć pojemność głowicy (komory sprężania)

.
Parametry uzyskanej kompresji jakie producenci tłoków zapodają są dla mnie czasami absurdalne

.Podobnie jak ogólnie przyjęty współczynnik wzrostu ciśnienia dla kompresji

.
Na amortyzatorach na ile głębiłem temat stosują 1.4 dla gazu w stosunku do stopnia sprężania dla silnika natomiast 1.25 gdzie w skład mieszanki wpada waha która ulega pod wpływem temperatury dodatkowemu rozprężeniu

. Moze ktoś ma głowicę na wierzchu i zaleje na lustro naftą potem zleje do menzury i określi ile ma cm 3 ? .
Re: Tłok *RACE ONLY* WISECO
: 13 lip 2016, 19:48
autor: mazi
Gacek pisze:Zawsze jak eksploruje ten piec to staram się badać realnie parametry odnosząc się do manuala

przyznam się szczerze ze nigdy nie obudziłem się na czas aby zmierzyć pojemność głowicy (komory sprężania)

.
Parametry uzyskanej kompresji jakie producenci tłoków zapodają są dla mnie czasami absurdalne

.Podobnie jak ogólnie przyjęty współczynnik wzrostu ciśnienia dla kompresji

.
Na amortyzatorach na ile głębiłem temat stosują 1.4 dla gazu w stosunku do stopnia sprężania dla silnika natomiast 1.25 gdzie w skład mieszanki wpada waha która ulega pod wpływem temperatury dodatkowemu rozprężeniu

. Moze ktoś ma głowicę na wierzchu i zaleje na lustro naftą potem zleje do menzury i określi ile ma cm 3 ? .
Głowicę mam, właśnie docieram gniazda, szifuje i poleruję kanały dolotowe i wylotowe. Jak to poskładam to postaram się sprawdzić
