Panowie
Jak w tytule na ile macie skreconą tylną sprężynę w stosunku do ugiecia tyłu sag statyczny aby moto jak najmniej łaziło slajdem w jeździe off .
Wymieniałem ostatnio oliwę w tylnym amortyzatorze na delikatnie gęściejszą 5w i od połowy manety moto łazi mi slajdem po utwardzonym terenie glina trawa -szuter .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Ja mam skręconą tak ze pod ciężarem moto siada mi 30 mm - po suchym terenie off łapie mi slajda na asfalcie poślizguje sprzęgło - zmieniałem ostatnio skrzynkę wszystkie podzespoły sprzegła mieszczą się w limicie , piec już delikatnie styrany z sporym przebiegiem upalam obecnie na wy dumce z pseudo "power bombą" .Chyba skrecę sprezynę aby sag był na 25 mm jak nie pomoże wsadzę zamulony dołem kolektor z ttr i popróbuje co z tego wyjdzie .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
mazi pisze:Za dużo mocy haha... tylko czy to w przypadku XT600 w ogóle jest możliwe
Nie to nie to -odnalazłem przyczynę miałem zbyt niskie ciśnienie gazu w amortyzatorze .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Hej, dołączę się do wątku. Próbuję skręcić sprężynę tak aby otrzymać prawidłowy zwis przy docelowym obciążeniu (jeździec + bagaż) na poziomie 120kg. Mimo, że (zgodnie z serwisówką) wkręciłem pierścień (pod sprężyną) prawie na dopuszczalnego maksa to nadal nie udało mi się osiągnąć celu. Pytanie 1. Czy powodem może być "zmęczenie" sprężyny (mój sprzęt z 2001r)? Pytanie 2. Czy jest jakiś nowy zamiennik, który podchodzi bez specjalnych manewrów?