XT 600E 3tb 91'
: 20 mar 2016, 07:47
Witam!
Babcia kupiona w sierpniu 2010r. Po zakupie okazało się że łańcuszek rozrządu był na wykończeniu a silnik brał olej i kopcił na niebiesko
Po wymianie klocków hamulcowych przód/tył, czyszczeniu gaźnika i ogólnych oględzinach jeździłem bez grzebania do końca sezonu.









Na początku 2011r wymieniłem łańcuszek rozrządu DID, koło przód od 2kf, akumulator, filtry, olej.









Nie wkładałem większych pieniędzy w moto aż do sezonu 2015 w którym sąsiedzi zaczęli mnie wyklinać bo chmurę niebieskiego dymu można było zaobserwować jeszcze długo po moim przejeździe
Dodatkowo z silnika dochodziły metaliczne dźwięki a uszczelki przepuszczały olej. Remont góry:
-tłok TKRJ
-szlif cylindra
-uszczelki ATHENA
-regeneracja głowicy
-nowe sprzęgło
-nowe króćce
-zestaw naprawczy gaźnika











W najbliższej przyszłości zakładam nowy napęd z łańcuchem D.I.D 520, nowe aku oraz odpowietrzam tylny zacisk hamulcowy co uczyni moto gotowe do sezonu i dalszej jazdy
Babcia kupiona w sierpniu 2010r. Po zakupie okazało się że łańcuszek rozrządu był na wykończeniu a silnik brał olej i kopcił na niebiesko










Na początku 2011r wymieniłem łańcuszek rozrządu DID, koło przód od 2kf, akumulator, filtry, olej.









Nie wkładałem większych pieniędzy w moto aż do sezonu 2015 w którym sąsiedzi zaczęli mnie wyklinać bo chmurę niebieskiego dymu można było zaobserwować jeszcze długo po moim przejeździe

-tłok TKRJ
-szlif cylindra
-uszczelki ATHENA
-regeneracja głowicy
-nowe sprzęgło
-nowe króćce
-zestaw naprawczy gaźnika











W najbliższej przyszłości zakładam nowy napęd z łańcuchem D.I.D 520, nowe aku oraz odpowietrzam tylny zacisk hamulcowy co uczyni moto gotowe do sezonu i dalszej jazdy
