Nie będę zanudzał Was moim problemem, dlatego zadam kilka banalnych pytań:
1. Jakie są objawy za wysoko/nisko podniesionej iglicy?
2. Przy zmianie wydechu na "lepszy", w moim przypadku z Ducati Monster o taki: http://www.motorradwallpaper.de/enzyklo ... 0_Dark.jpg, trzeba coś zmieniać w gaźniku?
3. Podczas regulacji iglicy, którą regulować? Z pierwszej przegrody czy drugiej(podciśnieniowej) i mniej więcej co polepsza regulacja którejś z nich?
4. Załóżmy, że chcę zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej, to patrząc się na gaźnik ustawiony pionowo(czyli tak jak jest normalnie zamontowany), to blaszkę od pływaka wygjąć w dół?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi!
Dla ciekawskich jak taki wydeszek wygląda w XT'ku podsyłam moją fokę

http://pictap.pl/di-FFUPQIYC.jpg
LwG!