Strona 1 z 2
Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 19 gru 2013, 07:57
autor: antii7
Witam,
szukam dla siebie jakiegoś fajnego duala, Yamaha TT 600 jest jednym z moich faworytów. Martwi mnie jednak ten awaryjny moduł zapłonowy. Stad moje pytanie, jest jest kilka wersji TT600, była produkowana przez lata, czy ten problem dotyczy wszystkich wersji? Jaka wersja (lata produkcji) była najlepsza uwzględniając także inne cechy?
Jeszcze odpowiednikiem nowszych TT były stare XT przed rokiem 90, ale to już chyba ze względu na wiek duże ryzyko zakupu trupa.
Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam
Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 19 gru 2013, 10:58
autor: ArturS
XT w porównaniu do TT jest klocem z kanapowatym zawieszeniem, więc warto się skupić na TT. Modułem bym się nie stresował

Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 19 gru 2013, 12:50
autor: Gacek
Wydaje mi się ze sprawy z tt mają sie podobnie jak z cb 500 starsze roczniki tłukła Japonia a nowsze z bardziej wypasionym zawiasem już Włosi . Problem z modułem to problem ostatniego powietrznego singla Yamahy TTR 600

.
Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 19 gru 2013, 14:18
autor: antii7
Gacek pisze:Wydaje mi się ze sprawy z tt mają sie podobnie jak z cb 500 starsze roczniki tłukła Japonia a nowsze z bardziej wypasionym zawiasem już Włosi . Problem z modułem to problem ostatniego powietrznego singla Yamahy TTR 600

.
Od którego roku produkowana jest TT? Czy ten problem dotyczy wszystkich lat produkcji?
Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 19 gru 2013, 14:56
autor: Gacek
Zerknij sobie w portal zaczniesz rozróżniać modele

.
Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 20 gru 2013, 09:47
autor: szpadyzor45
Faktycznie jest tak duża różnica w zawieszeniu XT<90' od TT?
Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 21 gru 2013, 10:55
autor: ralf
do TTR moduł juz dawno jest dostepny i naprawialny.
Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 21 gru 2013, 14:30
autor: Pawlo
ralf pisze:do TTR moduł juz dawno jest dostepny i naprawialny.
A w poprzednich TT znowu moduły tak nie padały, tak więc nie ma się czego bać i bierz co ci pasuje.
Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 21 gru 2013, 22:35
autor: antii7
Pawlo pisze:ralf pisze:do TTR moduł juz dawno jest dostepny i naprawialny.
A w poprzednich TT znowu moduły tak nie padały, tak więc nie ma się czego bać i bierz co ci pasuje.
Czyli ogólnie mówiąc cała rodzina TT nie ma jakiś większych wad.
Na co zwrócić uwagę kupując TTR żeby nie trafić na minę?
Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)
: 22 gru 2013, 09:30
autor: -gumis-
Ty się tu chłopie określ czy chcesz brać TT , czy TTR bo to różnica jest...
Na początku pytasz o moduł w TT, gdzie problem występował w TTR, a na koniec pytasz o TTR...

A wad to nie mają, bardziej problemem jest dostępność niektórych części np. ślimak prędkościomierza
