Strona 1 z 1
TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 19 cze 2013, 08:00
autor: ojek_87
Re: TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 19 cze 2013, 10:49
autor: Kula
Już rz mówiłem, fajne foty i fajne moto
Pogratulować dwóch maszyn

Re: TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 19 cze 2013, 10:51
autor: Pawlo
Taki to ma dobrze

Ale wolałbym sprzedać wersję w teren i zakupić jakiegoś potwora 2T

Re: TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 19 cze 2013, 11:23
autor: ojek_87
Pawlo 2T to ja już dziękuje
Miałem KTM SX 125 to o wymianach tłoka i ilości zeżartej benzynie móglbym napisać pare stron
Moze TTR ka tak nie poszaleje w terenie ale przynajmniej mam "pewniaka"
Latam z chlopakami co maja KTM i wcale tak mocno nie odstaje

Re: TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 19 cze 2013, 11:31
autor: ojek_87
Link do filmiku jak sobie TTR;a radzi:)
http://vimeo.com/66590307
Nawet skoki nie są złe;)
P.S właczcie opcję HD
Re: TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 19 cze 2013, 14:46
autor: ralf
fajna ta SM !!! fajny wydech i chłodnica. ktos inwestował

Re: TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 19 cze 2013, 18:36
autor: Gacek
Zrobił bym na twoim miejscu podmianę zamienił bym te motocykle rolami

.
to supermoto powinno ganiać off na enduro kołach a re po ulicy na super moto .
Re: TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 10 lip 2013, 10:36
autor: ojek_87
Moj nowy nabytek w stajni

3 TTR'ka (do jazdy po "spozyciu

)
PS. w "stonce" po 16.99 zł

Re: TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 10 lip 2013, 14:02
autor: Krzsiek
Oby czy ta najnowsza po wydechu nie wygląda jak dwusuw?
A wracając do 4 suwów, będąc posiadaczem r i re możesz napisać z pierwszej reki ja wygląda porównanie zawieszeń w tych wersjach?
Na re wieszają psy, mniejszy zakres itp, a r ma fabrycznie ohlinsa itd.
A ujeżdżając jedno i drugie co możesz o tym powiedzieć?
Re: TT600R SM i TT600RE ENDURO
: 11 lip 2013, 07:56
autor: ojek_87
MADE IN CHINA I POMINELI TAKI ISTOTNY FAKT;) DWUSOW!
Co do zawieszenia:
Zgodzę się całkowicie z tym, że wieszają psy na RE!
Przesiadając z R na RE czuć zajebistą różnice oczywiście na korzyść R.
R ma regulowanego ohlinsa, dużo lepszy zakres i naprawdę zajebiście się sprawdza w terenie.
Czuć że ten motorek płynie..
Na RE to jakby człowiek na kłodę wsiadł..Strasznie zubożona zawiecha..czuć jak przód lub tył dobija w terenie. Jadząc na ostro wyboistym terenie to jak po dobrym rodeo;)
Reasumując to ZDECYDOWANIE R!
Jak ma się opanowaną technikę kopania to tez wole R!