Strona 1 z 1

XT 600E 95r.

: 09 paź 2012, 20:35
autor: barteq
Moto zakupiłem w całkiem fajnym stanie technicznym, praktycznie bez wkładu. Wizualnie to widać jak sie prezentuje.
Luzy zaworowe poustawiałem, olej zmieniłem, teraz robie gazniki. Jak skończe to będzie szlifowanie rys i polerownie żeby ładnie wyglądało. Mozliwe tez jakies malowanie.
Ogólnie jestem zadawolony, choc po pewnym czasie coraz czesciej załuje że nie szukałem TT, gł. ze wzgl. na mase.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: XT 600E 95r.

: 11 paź 2012, 14:32
autor: Brroda
Siemkaa! takie pytanie: duza jest roznica w masie tych moto??

Re: XT 600E 95r.

: 11 paź 2012, 18:07
autor: barteq
Ok. 20 kg, zalezy jaka wersja. Nowsze TT tez ponad 150kg miały, więc na jedno by wyszło. Na TT nie jeździłem więc nie wiem jak to się odczuwa.
Dane techniczne , wystarczy porównać.
http://yamahaxt.pl/index.php?option=com ... &Itemid=27
http://yamahaxt.pl/index.php?option=com ... &Itemid=27

Re: XT 600E 95r.

: 11 paź 2012, 19:20
autor: Pawlo
Przede wszystkim zawiecha w TT jest lepsza, a najcięższe były wersje z rozrusznikiem, pozostałe trzymały wagę, chociaż do super lekkich też nie należą ;)
Ładne malowanie trafiłeś, niech służy XT :)

Re: XT 600E 95r.

: 12 paź 2012, 15:44
autor: barteq
Ładne?? To prawie jak różowe!! :panika: Mam jeszcze jeden plastikowy boczek na bak w tym kolorze.
Myślę o malowaniu w biel, gdyz zawsze chcialem miec biale moto, a tutaj tylko bak wystarczy :D Tylko przydałby sie drugi boczek (prawy).

A to TT w jakich wersjach miały rozrusznik? TT 600E to mozna wywnioskować ale czy inne tez?

Re: XT 600E 95r.

: 12 paź 2012, 18:43
autor: Pawlo
Różowa to była moja TT zaraz po kupnie i to róż ewidentny, u ciebie do różu dużo brakuje :) No i wiadomo, że białe moto wygląda jak należy, zwłaszcza po wyjeździe z lasu 8-)
Rozrusznik miały TT-E i TT-RE.

Re: XT 600E 95r.

: 11 mar 2013, 08:34
autor: barteq
Pojawiam się tutaj po dłuższej nieobecności.
Moja Xt w tym czasie przeszła kilka zabiegów: polerka chromów, wymiana wydechu, regulacja gaźników, a przede wszystkim remont góry silnika. Po poskładaniu głowicy silnik naprawdę odżył.
Miałem klika pytań co do oznaczeń głowicy znajdujących się w jej wnętrzu, ale gdzies potraciłem ich zdjecia i zostało mi tylko 1 na którym widac tylko 2kf.
Niestety nie miałem zbytnio czasu na cieszenie się jazdą, a jesli juz to wiekszosc po twardym :niewiem:
Jakby ktos miał w miare dobre opony szosowe to chętnie kupię, bo szkoda kostek na afalt.