Nie podejdzie takie podłączenie.
Są niekompatybilne elektrycznie i funkcjonalnie: silnik z roku '96 wymaga modułu
TCI (tranzystorowy/cyfrowy),
podczas gdy elektronika z '87 roku to układ
CDI (pojemnościowy/tyrystorowy/analogowy)
Modele XT600 robione
do roku 1989 włącznie, takie jak:
34L/55W/43F/3AJ/1VJ/3UW/59X/3SW/36A/5Y1/5Y3/2KF/2NF/3TB(kickstart only)
są są wyposażone w moduły CDI funkcjonalnie kompatybilne, chociaż mogą mieć różne konektory i kolory kabli,
a także posiadać dodatkowe następujące przewody:
- niebieski do czujnika biegu neutralnego
- niebiesko/żółty do czujnika rozłożenia podpórki bocznej
- błękitny do kontrolki biegu neutralnego
Te dodatkowe kable modułu nie wpływają na poprawność pracy w innym modelu z listy pod warunkiem
ich odpowiedniego podłączenia.
Od roku 1990 XT600 wyposażone są w zapłon TCI i dotyczy to modeli:
3TB(electric start)/3UW/3UX/DJ02/4PT
i moduły z tych modeli są teoretycznie kompatybilne elektrycznie i funkcjonalnie.
terenowiecc pisze:Siemka,
jako, ze z elektroniki jestem lewy to mam pytanie. Czy w modułach lub układach zapłonowych zachodziły jakieś zmiany?
Konkretnie interesuje mnie czy da radę podpiąć silnik 3TB z roku '96 pod elektronikę z XT z roku '87?
Pozdrawiam
Mateusz