Strona 1 z 2
Dokładne dane 2KF/2NF
: 20 maja 2012, 16:21
autor: Bury
Czy moglibyście podrzucić linkę do dokładnych informacji o wymiarach i średnicach silników 2KF i 2NF? Chodzi o średnice króćców ssących i dysz w gaźniku. Mam XT złożoną z części silnikowych różnych modeli, ciągle jakieś problemy, chcę posprawdzać co jest czym w tym silniku - głównie gaźnik jest zagadką. Moto słabo zapala, nie mogę go wyregulować.
Z góry dzięki.
Re: Dokładne dane 2KF/2NF
: 20 maja 2012, 19:20
autor: Aruś
Jechałem XT-kiem ktory w dowodzie mia 2NF (niebiesko jakies malowanie). Chyba ze Szwajcarii sprowadzony. Wiem tylko że 120km/h to byl prawie maksimum a moto zbieralo sie jak motorynka

Procz tego nie kopcil chodzil baardzo cicho i palil normalnie.
Najlepiej sprawdz czy na kruccach w srodku nie ma blaszek zwężających bo juz raz pisali o blokowanych XT.
Re: Dokładne dane 2KF/2NF
: 20 maja 2012, 19:24
autor: Aruś
A swoją drogą ładowanie posprawdzałeś, gaznik wyczysciles? Wszystkie części jesli chodzi o gore silnika raczej są takie same a 2KF/2NF to teoretycznie jedno.
Re: Dokładne dane 2KF/2NF
: 21 maja 2012, 06:26
autor: Bury
Motocykl miał wcześniej "mechanik motocyklowy" - jak go kupowałem zrobiony był tak, żeby tylko jeździł. A wiadomo, że XT pojedzie nawet na dwóch szpilkach głowicy. Za dzień/dwa zdejmę górę silnika i dokładnie odczytam oznaczenia, ale z wcześniejszego rozbierania pamiętam, że głowica nie pasowała do cylindra tak, że otwór na jedną z dwóch szpilek (tych rozmieszczonych po osi moto) musiał być przesunięty (rozwiercony).
Jak wyglądają te blaszki w króćcach? Niczego tam nie widziałem.
Coś tam jest nie tak, bo mam wrażenie, że króćce gumowe (gaźnik - airbox) nie dosięgają - brakuje dosłownie centymetra, żeby ładnie spasować. Tak, jakby gaźnik był za blisko cylindra. A może te gumowe króćce mam od innego modelu? Cholera wie..
Re: Dokładne dane 2KF/2NF
: 21 maja 2012, 09:08
autor: Aruś
O blaszki pytam bo pisali ze tak blokowano XT-ki
Najlepiej zrob zdjecia tych gum gaznik-airbox i glowicy co bedziemy mieli juz jakis punkt

A moto jest slabe? jak jezdzic?
Re: Dokładne dane 2KF/2NF
: 21 maja 2012, 19:47
autor: Bury
Czy jest słabe.. raczej jest, na pewno w porównaniu z ttr600, którą przez chwilę niedawno miałem. Myślę, że nadal jest zdławione.
Byłem dziś w garażu i luknąłem na oznaczenia: głowica 1VJ, cylinder 3AJ00, airbox 43F, gumowe króćce (gaźnik-airbox) 2KF. Do króćców ssących nie dostałem się na szybko, ale na dniach to rozbiorę. Mówi Wam coś taki zestaw? Od czego to?
Re: Dokładne dane 2KF/2NF
: 22 maja 2012, 06:35
autor: fryzjer
Bury pisze:Byłem dziś w garażu i luknąłem na oznaczenia: głowica 1VJ, cylinder 3AJ00, airbox 43F, gumowe króćce (gaźnik-airbox) 2KF. Do króćców ssących nie dostałem się na szybko, ale na dniach to rozbiorę. Mówi Wam coś taki zestaw? Od czego to?
U mnie:
Głowica 2kf, cylinder 3AJ00, airbox 43F,gumowe króćce(gażnik-airbox) 2KF.A najlepsze króćce ssące.Lewy(od strony zębatki zdawczej) 43F;a prawy 1VJ.Moto to XT 2KF(89r)
Re: Dokładne dane 2KF/2NF
: 22 maja 2012, 06:56
autor: Bury
Dzięki Fryzjer!
Jeśli dobrze pamiętam z ostatniego rozbierania moje króćce ssące są oznaczone 1VJ. Na zdrowy rozum moto w wersji fabrycznej 2KF powinno mieć głowicę i króćce ssące oznaczone 2KF.
Fryzjer - czy mógłbyś pokazać na foto tłumik? To jest chyba ostatnia rzecz, jaka może odróżniać 2NF od 2KF. Mój ma dosyć wąską końcówkę - na oko max. 2 cm średnicy.
Myślę, że kupie nowe króćce ssące 2KF. Co do głowicy to spróbuję zostawić tą, którą mam, tylko ją dam do regeneracji.
Pozostaje tylko kwestia ewentualnych różnic w tłumiku i dysz w gaźniku. Nie mogę się dokopać w sieci do danych dot. średnicy dysz niestety.
Re: Dokładne dane 2KF/2NF
: 22 maja 2012, 07:03
autor: Bury
Czy ja dobrze myślę, że oznaczenie 1VJ dotyczy terene?
Bardzo proszę o wszelkie informacje dot. różnic pomiędzy 2NF a 2KF!
Re: Dokładne dane 2KF/2NF
: 22 maja 2012, 11:28
autor: Aruś
Co do oznaczen kruccow to jest dobrze

Tez mialem 1VJ a drugi 43F i nic zlego sie nie moze przez to dziac, tylko dobrze gaznik wyregulowac
