To już nie pierwszy taki przypadek
viewtopic.php?f=27&t=1050 Jak na razie przyczyna też nieznana.
Sprawdź olej tak jak powinno się go sprawdzać, bo olej w tych silnikach czasami jest w zbiorniku, a czasami nie, nie wiedzieć czemu
Sprawdza się tak:
1. Zagrzać silnik do około 60°C. (około 3-5 km jazdy po odpaleniu zimnego silnika)
2. Po jeździe zostawić silnik na biegu jałowym przez minimum 10 sekund, zgasić, moto ma być w pionie.
3. Po zgaszeniu sprawdzić poziom oleju przez bagnet lub "okienko".
Szczerze nie wiem jak dużo musi być tego oleju ponad maximum, żeby wywaliło do airboxa. Raz miałem zalane ponad korek (spowodowane tym, że dolałem w złym momencie - jak olej był w silniku, a nie w zbiorniku) tak że jak odkręciłem korek to sporo się wylało. Zrobiłem około 20km, a mimo to nie wywaliło do filtra.
Kontroluj stan oleju i przypatrz się czy nie ma gdzieś zagiętego wężyka powrotu oleju do zbiornika. Jest też możliwość, że zatkał się jakiś kanalik olejowy w silniku tak jak wcześniej pisałem.
Joshamee pisze:przeczytalem jeszcze gdzies kilka opini takich ze jesli w motorze trzeba wyminic tlok i zrobic szlif to motor praktycznie nie nadaje sie juz do niczego i bedzie sie juz tylko psul i sypal ... czy to faktycznie prawda ?
Bzdura, każdy przypadek jest inny i wszystko zależy od stanu danego sprzęta
