Chłodnica oleju TTR
: 06 mar 2010, 16:32
Witam
Zaraz po zamontowaniu wskaźnika temperatury oleju w upalne dni przy ostrej jeździe motocykl mi się przegrzewał temperatura oleju dochodziła często do 150 C
. Jak wiadomo prawidłowa temperatura oleju w zbiorniku oleju (misce) powinna wahać się między 80-120. Przy zastosowaniu dużego zbiornika paliwa chłodzenie jednostki jeszcze bardziej się pogarsza
. W tym celu przeszczepiłem chłodnice oleje ze starego modelu XT (1VJ| 3AJ)
Wykorzystałem stare przewody olejowe od XT.


Dodatkowo potrzebne były 2 końcówki oczkowe na waż 8mm i o oczku 12mm oraz 2 końcówki 8mm-14mm, Dwie ostatnie zostały obtoczone oraz wpawane w oryginalne stalowe przewody od XT, całość jest połączona wężem w stalowym oplocie.(Można to wykonać w każdym zakładzie hydrauliki maszynowej)

Mocowanie chłodnicy wykonane jest z kwasiaka odpowiednio uformowanego i pospawanego.


Chłodzenie TT600R zdecydowanie się polepszyło w tej chwili temperatura nie przekracza 130 stopni nawet w bardzo trudnych warunkach
.
No i całość uzupełnia aluminiowa osłona wykonana z arkusza blachy aluminiowej 1,5mm


Zaraz po zamontowaniu wskaźnika temperatury oleju w upalne dni przy ostrej jeździe motocykl mi się przegrzewał temperatura oleju dochodziła często do 150 C



Wykorzystałem stare przewody olejowe od XT.


Dodatkowo potrzebne były 2 końcówki oczkowe na waż 8mm i o oczku 12mm oraz 2 końcówki 8mm-14mm, Dwie ostatnie zostały obtoczone oraz wpawane w oryginalne stalowe przewody od XT, całość jest połączona wężem w stalowym oplocie.(Można to wykonać w każdym zakładzie hydrauliki maszynowej)

Mocowanie chłodnicy wykonane jest z kwasiaka odpowiednio uformowanego i pospawanego.


Chłodzenie TT600R zdecydowanie się polepszyło w tej chwili temperatura nie przekracza 130 stopni nawet w bardzo trudnych warunkach

No i całość uzupełnia aluminiowa osłona wykonana z arkusza blachy aluminiowej 1,5mm

