Strona 10 z 18

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 09 lis 2010, 22:08
autor: pisior.18
jak wszyscy to ja tez ja ma u siebie na ulicy zamkniety most grozi zawaleniem dali barierki żeby auta nie jezdziły a pózniej wylali taką mulde na górze koło 1.5m i jak go wylali lata temu jak jeszcze w dh jezdziłem to wygładziłem ta gurke i zrobił sie profil hopki ... i teraz moplem 40 km/h na hopke i londuje sie na dole mostu z 5 metrów daleji sie jaram jak gupi..

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 10 lis 2010, 00:28
autor: Gacek
mnie kiedyś znajomy na wr wyciągoł do lasu :( to co on przelatywał ja lądowałem w połowie dziury mimo tej samej predkosci
- potem czym wyzej w gory tym gorzej :evil: podczas rzekomych wzlotów na tej babce zawsze przy ladowaniu mam podobny dylemat jak ze swoja kobietą czy wytrzyma to wszystko :oops: .W koncu połamane zebra ustawiły mnie w odpowiedniej pozycji i ten roczek (odpukać ) przejeżdziłem bez erek i złamań.

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 11 lis 2010, 12:43
autor: pisior.18
poszukuje koła do mojego moplika nqa tarcze koniecznie. morze byc piasta sama se dupne przeplotke jakieś sugestie.

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 11 lis 2010, 16:21
autor: Gacek
tylko nie daj się wciągnąc na 17 cali po za tym ładyj wszystko co ma tarczę i pod co podejdejdzie mus

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 11 lis 2010, 20:56
autor: pisior.18
troche nudy i efekty weże olejowe w ładnym oplocie

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 11 lis 2010, 21:49
autor: pisior.18
ile watt produkuje moto bo nie wiem ile moge oświelenia podłączyc bo lubie po ciemku w las sie ryć

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 13 lis 2010, 13:11
autor: pisior.18
dzis byłem w robocie ale niew takim z kosmosu tylko w pracy. i se zrbiłem podwyższenie kiery. troche brzydkie ale jeszcze je dopracuje

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 13 lis 2010, 13:32
autor: zul
Sorry ale dla mnie jesteś samobójcą :P Na uczelni mnie uczono inżynierskiego projektowania na oko... inżynierskiego wyczucia. Polega to na tym, że wiekszosć prostych rzeczy mozna zaprojektowac bez robienia obliczen a wlasnie na tzw. oko ... Patrząc na dana np. kratownice (ramę) musimy mieć przekonanie, że profile ktore zalożylismy wytrzymaja... Jak patrze na Twoją zmodyfikowana rame to sie nparawde boje o Twoje zycie... Oryginalna rama jest przystosowana do utrzymania 180 kg masy ( pasazerowie + ladunek ). I nie mowie tutaj o siłach statycznych .. a o dynamicznych ( parokrotnosc sil statycznych!!!! ). Uważam, że predzej czy pozniej Twoje podpory zadupka wybocza sie ( zegna od sil dzialajacych wzduz ich osi ). Daj tam po pierwsze wytrzymalszy profil poprzeczny kolowy ... po drugie o odpowiedniej srednicy. A i dodam że oryginalna kierownica to za przeproszeniem GÓWNO. Od razu zmien na cos lepszego ;) pozdr

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 13 lis 2010, 14:16
autor: pisior.18
zul pisze:Sorry ale dla mnie jesteś samobójcą :P Na uczelni mnie uczono inżynierskiego projektowania na oko... inżynierskiego wyczucia. Polega to na tym, że wiekszosć prostych rzeczy mozna zaprojektowac bez robienia obliczen a wlasnie na tzw. oko ... Patrząc na dana np. kratownice (ramę) musimy mieć przekonanie, że profile ktore zalożylismy wytrzymaja... Jak patrze na Twoją zmodyfikowana rame to sie nparawde boje o Twoje zycie... Oryginalna rama jest przystosowana do utrzymania 180 kg masy ( pasazerowie + ladunek ). I nie mowie tutaj o siłach statycznych .. a o dynamicznych ( parokrotnosc sil statycznych!!!! ). Uważam, że predzej czy pozniej Twoje podpory zadupka wybocza sie ( zegna od sil dzialajacych wzduz ich osi ). Daj tam po pierwsze wytrzymalszy profil poprzeczny kolowy ... po drugie o odpowiedniej srednicy. A i dodam że oryginalna kierownica to za przeproszeniem GÓWNO. Od razu zmien na cos lepszego ;) pozdr
oczywiscie zgadzam sie z tobą ale rama jeszcze nie jest gotowa każdym kącie obciążonym bedzie taki trójkątny wspornik i jeszcze kilka rzeczy a jak bede pewny ze wszystko jest na swoim miejscy to mam kumpla na hucie i mi to wsadzi do pieca żeby pozbyć sie naprężeń materiału. dość długo pracowałem w sklepie rowerowym z rowerami do dh dirttu streetu wiec wiem z czym sie je nieodpowiednio dobrany materiał złe spawy . ale tak jak pisałem rama na zmianie zadupku nie została bardzo osłabiona tylko w minimalnym stropniu, wiec jestem dobrej myśli a jak moto bedzie jezdzic to bede co jakiś czas kontrolował czy coś peka bądz sie wygina i jak bede budować drugie moto to bede bogatszy o ta wiedzie. ii tak poza tym dziekuje za to ze sie wypowiadacie na te tematy bo naprawde dla mnie nawet najgorsza opinia jest bardzo konstruktywna. ..... a co do kiery napewno zmienie na rentala jakiegos bo kumplem ma nie używaną ......

Re: witam jestem nowy a to moj xt 600 custom

: 13 lis 2010, 15:46
autor: Gacek
8-) " oczywiscie zgadzam się z tobą " (odpowiedź samobujcy ) :D dopalacze wycofali wiec jastem na normalnej fazie ;) -ja osobiscie myślę ze klega pisior.18 bedzie jezdził na stojaka i ma leki robotniczy tyłek wiec nie wazy 180 kilo jak u inzyniera :D spogladając na krzesełko na którym siedzę przy komputerze tez się nie czuję bezpiecznie jednakze ogladając w realu alu stelaze od wyczynów stwierdzam stanowczo ze to za mocne :!: Jacek zbudowałeś to za solidnie i jeszcze przyspawane a nie na 4 śróbkach krecone do ramy :lol: Ja bym się nie przejmował na twoim miejscu :ugeek: w najgorszym układzie bedziesz miał szerszy rowek miedzy posaldkami :D .