Tak to wygląda, łańcuch 108 ogniw naciąg na nr 2:



Serwisówka mówi o luzie 30-40mm na motocyklu bez obciążenia. Jeżeli ktoś może mi coś doradzić - proszę o pomoc.
Na zdjęciu jest nieskracany (108). Przy skróconym (106) tak jak pisałem, jest mega krótko.Tygrys pisze:Czesc wygląda na to że trzeba dalej skracać.
Nie powinna. Przy ustawieniu na początku skali niektóre opony od razu zaklinują się o wahaczasd pisze: Tylko wydaje mi się, że skala powinna iść od początku przy nowym łańcuchu.
Nie wiem czy to gra warta zachodu. Na Ali są ślizgi w cenie 1/2 oryginału, czy tam nawet tańsze. Przez chwilę przez myśl mi przeszło wprowadzić je do oferty, ale jak dodam do tej ceny VAT, cło, jakiś tam zarobek, to mi wychodzi niewiele mniej niż płacę w ASO za oryginał, a jakość nieznana - już się naciąłem na króćcach ssących do XT. W zimę można kupić części OEM w cenie katalog minus promocja "ile lat, tyle % rabatu".asd pisze:Dzięki Wam za odpowiedzi! W takim razie zostawiam i jeżdżę.
Jak się okazało brakowało mi też dolnej rolki łańcucha. Motocykl kupiłem w takim stanie, więc nie wiedziałem, że czegoś mu brakuje, narazie zrobiłem prowizoryczną i zamówiłem 3 rodzaje do przetestowania.
Jeżeli nie będą mi odpowiadały spróbuję wydrukować w 3D z poliamidu, zobaczę jak to będzie działało.
Z kolei gdyby ktoś z Was miał zużyty ślizg łańcucha (wahacza czy tylny) chętnie go przyjmę i poeksperymentuje z drukiem tych elementów. Mój niestety jest tylko w połowie, tylnego wcale.
A może ktoś z Was słyszał o plikach 3d ślizgu/wahacza/motocykla?