Strona 10 z 31

Re: TT600S

: 20 lip 2012, 20:43
autor: Gacek
Przeciwwagi się grzeje do montażu dolnego sworznia ( takie pasowanie ) ale to i tak bez znaczenia bo chodzi gen o łożysko i bieżnie na jakiej pracuje .Wiec z tego poziomu to norma dolny sworzeń nie jest zadnym problemem można to do skutku regenerować pomyślnie - główka korbowodu jest newralgiczna ciężko zastosować tam panewkę wiec raczej ten element eliminuje w efekcie skutecznie korbę .reg dolnego łożyska to jakieś 50 - 100 zł zależy gdzie się trafi bo są fachmani co liczą sobie za zbicie i nabicie zębatki rozrządu tyle że przy wymianie łożyska . Oczywiście ceny są przedpotopowe bo jakby nie robiłem tego w ostatnim czasie ale zastanawiające ;) .

Re: TT600S

: 26 lip 2012, 10:41
autor: terenowiecc
I jak tam Pawlo, moto dociera się? ;)

Re: TT600S

: 26 lip 2012, 16:38
autor: Pawlo
Tiaaa, na razie to się starł tylko. Odebrane dzisiaj ze szlifierni, czekam na uszczelkę jeszcze i składam. Po odpaleniu będzie filmik :mrgreen: Spodziewam się ciszy, a jak będzie to zobaczymy.

Re: TT600S

: 01 sie 2012, 18:58
autor: Pawlo
Mazi, specjalnie dla ciebie fota. Pisałeś, że fioletu ni chu chu :mrgreen:

Obrazek

I pyrka sobie :biggrin:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ud0S4jucx0A[/youtube]

Re: TT600S

: 30 sie 2012, 18:42
autor: Pawlo
Nadejszła wiekopomna chwila. Koła z Husqvarny TE 410 da się dopasować i zostały oficjalnie przeszczepione :D

Ciasno, oj ciasno 8-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

3,5 cala na przodzie daje radę - walec jak trzeba, hebel z przodu jest nieziemski, a w zakrętach na kolano można schodzić :D Trzyma się jak szalony, generalnie :goodjob:

Re: TT600S

: 30 sie 2012, 19:19
autor: Wiki
woo naprawdę ładnie się prezentuje :)

ps. jaki kask z irokezem :)

Ja musze dać do wyważenia moje obie poręcze - bo tył ma straszne bicie + wymienić przednią gumę na szerszą :) 130 powinna wejść :)

Re: TT600S

: 30 sie 2012, 19:56
autor: terenowiecc
:goodjob:

Fajnie prezentuje się, nawet przedni błotnik w miarę pasi do tych kółek.
Widzę, że udało Ci się trochę więcej wypolerować tylnej felgi niż ostatnio pokazywałeś :lol:
Co to za handbary masz, Polisport Sharp może? :niewiem:

PS. Ten kask jest świetny, muszę sobie kiedyś hajsu odżałować na irokeza bo mi się podoba okrutnie :slinka:

Re: TT600S

: 30 sie 2012, 20:55
autor: Wiki
napewno takie jak powiedziałeś :) mam identyczne - lecz inny kolorek - czarne

Re: TT600S

: 30 sie 2012, 22:08
autor: Gacek
Widzę Pawlo ze pociagło cię w supermoto :) .
Możę na dzień dzisiejszy lepsza opcja , bujać się po miejskiej dżungli niż po lesie mniej ekologów na trasie i pewnie nocą można spokojnie wyżyć się do syta w niezauważalny sposób :roll: w jakimś bezludnym zakątku .

Re: TT600S

: 31 sie 2012, 09:52
autor: Pawlo
terenowiecc pisze:Widzę, że udało Ci się trochę więcej wypolerować tylnej felgi niż ostatnio pokazywałeś :lol:
Co to za handbary masz, Polisport Sharp może? :niewiem:
Tak, to są Sharpy. Polerka nawet wyszła, ale zajechałem dwie ściernice ;) Felga w oryginale jest polerowana i malowana proszkowo bezbarwnym. Z czasem alu i tak się utlenia, a farbę można zdjąć tylko mechanicznie, żaden rozpuszczalnik nie da rady. Nie polerowałem tylko środka pomiędzy szprychami, bo nawet ściernica tam nie wchodzi ;) Ale już mam pomysł, żeby pomalować środki na niebiesko jak tamte miałem, a boki polerka :)
Gacek, powiem ci, że uczę się moto od nowa, nie wiedziałem, że to jest w stanie tak latać po zakrętach i po ogarnięciu będzie jeszcze większy fun. Prawdziwą różnicę odczuję jak wrzucę ori koła na jesień :lol:
Cieszę się, że udało mi się zachować oś moto, bo żeby tylne koło ustawić w osi to jest masakra, jeszcze piasta za "krótka" i trzeba było dać po podkładce pod zębatkę i tarczę. Obecnie zębatka jest o 2mm bliżej koła względem ori, ale już więcej nie da rady wyciągnąć i tak pozostanie.