TT600E Belgrada 98

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
Fihu

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Fihu »

5 bieg? Wrzuciłbym prędzej 1 ;) im wyższy bieg tym łatwiej go "przełamać".
Dlatego zazwyczaj jak odpalasz "na pych" to z dwójki, nie jedynki.
Wrzuć jedynke, hamulec, siądź na moto, druga osoba odkręca porządnym nasadowym kluczem z przedłużką.
Dzień wcześniej zacznij czymś pryskać co jakiś czas (słynne WD40, ja zawsze stosuje nafte).
Lepiej przygotuj sobie wszystko, i weź się raz a dobrze ;)
Powodzenia ;)
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Pawlo »

Ja też musiałem odwiedzić wulkanizatora, po tym jak moto zaczęło się wyrywać na jedynce i hamulcu - przedłużkę miałem pod dach garażu, jeden trzymał moto, drugi kręcił :lol: Kilka strzałów z pneumata i poszło, dokręciłem już ręcznie i dokulałem się do garage.
Obrazek
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Dobra, przednia żebatka wymieniona. Wystarczył sam hamulec. Za to tylnią za nic nie mogę odkręcić. Żadna z tych 4 śrub ani drgnie.Jest jakiś trik do ich odkręcenia ?Popsikałem je wd40, środkiem penetrującym i poszorowałem benzyną. Mimo wszystko, czuję, że będę musiał zajechać do wulkanizatora. Mają takie przejściówki na takie małe imbusy ? Tak przy okazji - jaka jest rola tych gumowych klocków pod tym elementem z zębatką ?

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Gacek »

Jest to rodzaj amortyzacji - elastycznego przeniesienia siły napędowej na elementy koła.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Tak mi się właśnie wydawało. Dzięki. Będę musiał łańcuch 520 jeszcze jakoś skracać przed założeniem, żeby nie był za długi ? Czy tyle ogniw będzie ok ?
Awatar użytkownika
Piekny
Po kostki w błocie
Posty: 161
Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Piekny »

glina pisze:Tak mi się właśnie wydawało. Dzięki. Będę musiał łańcuch 520 jeszcze jakoś skracać przed założeniem, żeby nie był za długi ? Czy tyle ogniw będzie ok ?
520 to szerokość łańcucha a nie ilość ogniw, takim długim mógł byś owinąć całą TTRkę :D
Ja jeżdżę na DID520VX2 i miał z 112 ogniw i chyba skracałem go o 6 ogniw, ale nie jestem pewny.
Awatar użytkownika
modern25
Po kostki w błocie
Posty: 148
Rejestracja: 04 kwie 2014, 18:19
Motocykl: XTR 660
Lokalizacja: Großendorf / Wiôlgô Wies

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: modern25 »

te gumy to się nazywa "gumy zabieraka " i kosztują jakies 120 zł. WYMIEŃ JE !! masz jakąś masakre te gumy masz tak wyklepane, że to działa teraz ze szkodą na łańcuch i silnik a właściwie łożyska bo nie wieże ze tobie nie szarpie łańcucha .
Następnym razem kup cały napęd razem jak nie wiesz/ nie jestes pewien jakie zębaki masz i jaki do tego łańcuch pasuje . :)
Mam domek nad morzem do wynajęcia. Dla motocyklistów kawa, piwo i tańczy nocleg . Władysławowo. Info PW a potem telefon .
Awatar użytkownika
Kula
Po ośki w błocie
Posty: 623
Rejestracja: 25 sty 2010, 19:11
Motocykl: XR 400R
Lokalizacja: Sadłuki

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Kula »

Bez przesady, ja w XT miałem dużo bardziej wyrobione te gumy i przez dwa lata użytkowania (nie pamietam dokładnie, ale zrobiłem gdzieś 16-18tys km) nic się z napędem i łożyskami nie stało. Wiadomo jak ma się kasę, to warto wymienić, ale bez dramatyzowania, że coś się popsuje.

btw. Chyba się wybiorę do Ciebie do Władka pod domek :)
Motorynka -> Simson S51 -> Suzuki Dr 125 SE -> Honda Varadero 125 -> Pełnoletnia Yamaha XT 600 -> XR 400R
Awatar użytkownika
modern25
Po kostki w błocie
Posty: 148
Rejestracja: 04 kwie 2014, 18:19
Motocykl: XTR 660
Lokalizacja: Großendorf / Wiôlgô Wies

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: modern25 »

kula . Oczywiście masz racje . Ale jak tak każdy właściciel motka bedzie mówił że jescze rok albo dwa to się okaże zę pewne cześci nie sa w ogóle wymieniane przez 20 lat . A ten zabierak włąśnie tak wyglada jak by miał 20 lat , a koszt wymiany niewielki i na lata spokój .

ps. Zapraszam pod/do domek wiecej info 793 203 531
Mam domek nad morzem do wynajęcia. Dla motocyklistów kawa, piwo i tańczy nocleg . Władysławowo. Info PW a potem telefon .
Awatar użytkownika
Kula
Po ośki w błocie
Posty: 623
Rejestracja: 25 sty 2010, 19:11
Motocykl: XR 400R
Lokalizacja: Sadłuki

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Kula »

Nie wygląda tak źle, uwierz mi :)

Zobaczę jak z czasem, w tym roku chciałem w inną część Polski pojechać, ale jak nie będę miała za wiele czasu to może chociaż na 2-3 dni podskoczę do Ciebie :)

Dobra już nie śmiecę :)
Motorynka -> Simson S51 -> Suzuki Dr 125 SE -> Honda Varadero 125 -> Pełnoletnia Yamaha XT 600 -> XR 400R
ODPOWIEDZ