Kudłaty91 pisze:Dzisiaj zamówiłem w ASO uszczelkę komory pływakowej bo nie mieli na miejscu więc trochę poczekam..pływak ustawiony jak na razie na 25mm według manuala. Trochę skomplikowana ta metoda na wężyk, ale spróbuję ją jutro zastosować dzięki za pomoc.
Kudłaty, jak będziesz miał przerywanie powyżej 5kRPM to nie jęcz tylko obniżaj poziom.
My z Mateuszem głowiliśmy się nad jego 1VJ.
Przed remontem motocykl szedł pełną gębą na czerwone pole, niezależnie od obciążenia.
Po remoncie, bez zmian w ustawieniu gaźników, przerywanie powyżej 4-5kRPM i brak mocy. Wychodziło, że miał za mało paliwa... i guzik prawda. Każde zwiększenie poziomu nic nie zmieniało. Dopiero po solidnym obniżeniu poziomu motocykl odżył.
Wróciła moc, wróciła chęć kręcania na czerwone.
Identycznie było z moim 43F. Dopiero po zjechaniu z poziomem paliwa motocykl przestał przerywać... dziwne, ale piszę jak jest.
Skomplikowane w tym wszystkim jest jedynie odnalezienie przyczyny przerywania, a to masz podane na talerzu - reszta w Twoich rękach. Jak poskładasz chętnie popatrzę jak Twoje Tenere przyspiesza

Tak więc działaj i zdawaj relację z wyników

