Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Wszystko o tym motocyklu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Pawlo »

Piekny, mam klocki EBC HH (inna nazwa Double H) + tarcza pływająca Grosskopf i robi to niesamowitą robotę, tył sam się podnosi przy hamowaniu 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Piekny
Po kostki w błocie
Posty: 161
Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Piekny »

No i własnie tu jest problem bo chyba powieniem mieć dwie pary kół, tarcz i klocków a najlepiej zacisków...
W tygodniu mykam po mieście bo dojeżdżam sobie do pracy, weekendami upalam z znajomymi w błocie :niewiem:
Chyba kupie na razie tanie miękkie klocki bo zależy mi na skuteczności na czarnym a jak będzie tak daleko że już dopasuje kółka z GS500 jako wersja supermoto dla ubogich to skombinuje do tamtego setu inne klocki i tyle.
Rico
Czyścioch
Posty: 13
Rejestracja: 28 kwie 2013, 11:11
Motocykl: TT 600 E Belgarda
Lokalizacja: LBL

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Rico »

Witam
Potrzebuję długość sprężyn w przednim zawieszeniu tt600e belgarda 4gv2 '94r, upside down.
Czy możliwe jest że sprężyny wyciągnęły się przez co zmniejszyła się ich średnica? Pytam, bo jest tam taki "plastikowy krzyżak" (seat spring upper) który to w jednej ladze przechodzi dość swobodnie przez sprężynę, w drugiej zaś mocno się klinuje, że naprawdę ciężko mi go było wyciągnąć w czasie rozbierania lag. W trakcie pracy laga w której wspomniany wcześniej "krzyżak" się klinował wydawała dziwne dźwięki, co też było powodem rozebrania zawieszenia. Ktoś z Was miał może podobny przypadek?
Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
modern25
Po kostki w błocie
Posty: 148
Rejestracja: 04 kwie 2014, 18:19
Motocykl: XTR 660
Lokalizacja: Großendorf / Wiôlgô Wies

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: modern25 »

Rico » dzisiaj, mam taki sam motór co Ty. Niedawno ( kilkanaście dni temu ) zmieniałem uszczelniacze wiec wszystko rozebrałem ale jestem PEWIEN na 100% że u mnie sprężyny są takie same i nie klinuje się nic. Więc chyba masz jakąś "fachową " rzeźbe zrobioną po taniości . U mnie nic nie klinowało .
Mam domek nad morzem do wynajęcia. Dla motocyklistów kawa, piwo i tańczy nocleg . Władysławowo. Info PW a potem telefon .
Rico
Czyścioch
Posty: 13
Rejestracja: 28 kwie 2013, 11:11
Motocykl: TT 600 E Belgarda
Lokalizacja: LBL

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Rico »

Chodzi o to, że w tamtym sezonie zmieniałem olej oraz uszczelniacze i złożyłem wszystko bez problemu.
Rico
Czyścioch
Posty: 13
Rejestracja: 28 kwie 2013, 11:11
Motocykl: TT 600 E Belgarda
Lokalizacja: LBL

Re: Szybkie pytania, bez odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Rico »

Poprawiłem temat wątku na prawidłowy. Dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szybkie pytania, bez odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Pawlo »

Rico pisze:Poprawiłem temat wątku na prawidłowy. Dzięki za pomoc
Rico, najlepiej jakbyśmy ci poskładali tą zawiechę przez internet, nie? Bo przecież każdy zna na pamięć długość sprężyn w TTE :roll: Zamiast narzekać wystarczy odpalić manuala, to już nawet nie podchodzi pod lenistwo.

460mm :fuckyou:
Obrazek
Rico
Czyścioch
Posty: 13
Rejestracja: 28 kwie 2013, 11:11
Motocykl: TT 600 E Belgarda
Lokalizacja: LBL

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Rico »

@Pawlo, dziękuję za odpowiedź ale zastanów się o jakim lenistwie mówisz? . :fuckyou:
@Ormon dziękuję za zainteresowanie się tematem.
Rico, najlepiej jakbyśmy ci poskładali tą zawiechę przez internet, nie? Bo przecież każdy zna na pamięć długość sprężyn w TTE :roll:
Czy ja Was :klnie: tak często proszę o pomoc na tym forum?! Serwisówkę posiadam w zakazanym języku (niemiecki), w zasadzie jest to tylko specyfikacja do 4LW. Nie znam na tyle historii modelu aby stwierdzić z pewnością, że w 4LW to ta sama zawiecha co w 4GV. Przejrzałem ją z translatorem, przyznam że było tam 460mm, Jednak przejrzałem też kilka innych serwisówek, nie koniecznie do mojego modelu. Znalazłem kilka różnych wartości, żadna nie pokrywała się z moimi pomiarami, więc szukałem u was potwierdzenia.
460mm to jest długość minimalna? Moje sprężyny mają po 495mm z tym że jedna działa normalnie, druga natomiast się blokuje. Dodam że w zeszłym sezonie zmieniałem olej w lagach, wszystko rozbierałem, czyściłem i złożyłem bez problemów. Niestety, wtedy sprężyn nie mierzyłem.

Wracając do tematu lenistwa, Twoim zdaniem lepiej zostawić robotę, posta napisać i czekać 3 dni aż ktoś łaskawie odpowie??!! Najlepiej pewnie byłoby do mechanika oddać i nie zawracać nikomu dupy. Z takim podejściem najlepiej wyjebać to forum, zostawić dział z serwisówkami i ewentualnie kupię/sprzedam. Każdy powinien sobie wtedy poradzić z naprawą. Bo po co pytać, przecież wszystko jest w serwisówce. Po jaką cholerę stworzony został ten temat? Kurwa ręce opadają!!
Awatar użytkownika
modern25
Po kostki w błocie
Posty: 148
Rejestracja: 04 kwie 2014, 18:19
Motocykl: XTR 660
Lokalizacja: Großendorf / Wiôlgô Wies

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: modern25 »

Rico :) zgadzam sie z tobą z całą rozciągłością . Fakt to forum działa bardzo powoli i niektóre pytania i odpowiedzi proszą o pomstę do nieba ale nie denerwuj sie tak . izi* ( to po angielsku ) chłopie .
Mam domek nad morzem do wynajęcia. Dla motocyklistów kawa, piwo i tańczy nocleg . Władysławowo. Info PW a potem telefon .
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Gacek »

Rico pisze:@Pawlo, dziękuję za odpowiedź ale zastanów się o jakim lenistwie mówisz? . :fuckyou:
@Ormon dziękuję za zainteresowanie się tematem.
Rico, najlepiej jakbyśmy ci poskładali tą zawiechę przez internet, nie? Bo przecież każdy zna na pamięć długość sprężyn w TTE :roll:
Czy ja Was :klnie: tak często proszę o pomoc na tym forum?! Serwisówkę posiadam w zakazanym języku (niemiecki), w zasadzie jest to tylko specyfikacja do 4LW. Nie znam na tyle historii modelu aby stwierdzić z pewnością, że w 4LW to ta sama zawiecha co w 4GV. Przejrzałem ją z translatorem, przyznam że było tam 460mm, Jednak przejrzałem też kilka innych serwisówek, nie koniecznie do mojego modelu. Znalazłem kilka różnych wartości, żadna nie pokrywała się z moimi pomiarami, więc szukałem u was potwierdzenia.
460mm to jest długość minimalna? Moje sprężyny mają po 495mm z tym że jedna działa normalnie, druga natomiast się blokuje. Dodam że w zeszłym sezonie zmieniałem olej w lagach, wszystko rozbierałem, czyściłem i złożyłem bez problemów. Niestety, wtedy sprężyn nie mierzyłem.

Wracając do tematu lenistwa, Twoim zdaniem lepiej zostawić robotę, posta napisać i czekać 3 dni aż ktoś łaskawie odpowie??!! Najlepiej pewnie byłoby do mechanika oddać i nie zawracać nikomu dupy. Z takim podejściem najlepiej wyjebać to forum, zostawić dział z serwisówkami i ewentualnie kupię/sprzedam. Każdy powinien sobie wtedy poradzić z naprawą. Bo po co pytać, przecież wszystko jest w serwisówce. Po jaką cholerę stworzony został ten temat? Kurwa ręce opadają!!

Człowieku na stukałeś raptem 13 postów i masz pretensje zapytam o co ? oto jesteśmy ;) , czytamy i reakcja jest Pawlo ci odpowiedział :| .A ty do tego puszczasz bluzgi :( dlaczego ? sam o wiele spraw wiele razy pytałem i też nie dostałem odpowiedzi :roll: ale czy to powód aby tak manifestować swoje niezadowolenie :roll: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
ODPOWIEDZ