TT600E Belgrada 98

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Piekny
Po kostki w błocie
Posty: 161
Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Piekny »

Rzadko, za to nagminnie tylne, ja wymieniłem na ledowy odpowiednik żarówki dwużarnikowej i mam święty spokój.
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Gacek »

Piekny pisze:Rzadko, za to nagminnie tylne, ja wymieniłem na ledowy odpowiednik żarówki dwużarnikowej i mam święty spokój.
Piękny też umiera mi czesto tylna pozycja ten odp ledowy żarówki napisz coś więcej ;)
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Piekny
Po kostki w błocie
Posty: 161
Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Piekny »

Gacek pisze:
Piekny pisze:Rzadko, za to nagminnie tylne, ja wymieniłem na ledowy odpowiednik żarówki dwużarnikowej i mam święty spokój.
Piękny też umiera mi czesto tylna pozycja ten odp ledowy żarówki napisz coś więcej ;)
Mi po zmianie wydechu i grzaniu w terenie tył padał średnio co 6 dni :shock: szlag mnie trafił bo choć to koszta małe ale upierdliwe, jeśli dobrze pamiętam to żarówka u mnie w TTR to BAY15d.
Zamieniłem to to ustrojstwo na coś takiego (nawet cena identyczna):
Obrazek
http://akcesoriasamochodowe.istore.pl/p ... 2-szt.html
W komplecie były dwie ale odpukać nie zaszła jeszcze od tamtego roku u mnie potrzeba jej wymiany, świeci minimalnie bardziej punktowo ale nie aż tak aby była to kropka lasera :)
Wytrzymało masę kilometrów, wyjazd z Arturem na Ruminie, jesienne taplanie w błocku i dalej ma się świetnie. ;)

EDIT:
Przypomniało mi się jeszcze jedno, nie rozgrzebywałem tej LEDówki bo nie miałem potrzeby ale przyjrzałem się jak świeci przed zamontowaniem klosza. Świeci ona nie na zasadzie że pozycja 4 diody + hamulec 8 włącza się dodatkowo a na zasadzie, że na pozycji świeci komplet diod z tym że hamulec - świecą mocniej (pewnie jakaś prosta zabawa z resystorkiem w środku).
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Obrazek

Kolejne km za mną. Kierunek skleiłem jakimś mocnym klejem i póki co jest git. Kiedyś może pomyślę nad zmianą (albo jak sytuacja mnie zmusi, hah). Postojówka mi się spaliła.
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Gacek »

U mnie w kierunkowskazach mam sprężyny oblane elastycznym tworzywem może to rodzaj gumy sam nie wiem :roll: .Z reguły jak uwalę gumę to kleję czarną izolacją i to skutkuje do gleby chwili kiedy nie urwę sprężyny :) . W sumie na odcinkach publicznych ulicy kierunki są przydatne a tak po za tym to zbędny balast - do dzisiaj leję z siebie :lol: jak sobie przypomnę że kiedyś w lesie zmieniając ścieżkę wbiłem kierunek :lol:
Piękny dzieki za info ;)
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Żeby nie było, że :tt600: leży w garażu i kwiczy.Nabiłem już jakieś 500 km i zamówiłem parę rzeczy od Artura. Filtr powietrza wymieniony (i nasączony) na Twin Air'a. Filterek paliwa też nowy. Uszczelki pod kolektor włożyłem, bo takowych nie było. Ale najważniejsze przede mną. Wymiana napędu i oleju z filtrem. Tym pierwszym się chcę zająć. Ściągnąłem tą osłonkę ostatnio i jak zauważyłem mocowania zębatki przedniej zębatki to odpuściłem, bo późno już było. W Derbi miałem dwie śrubki na imbusa i łatwo poszło.

Obrazek

Jak się za to zabrać ? Z pomocą samego hamulca (potrzebna 2ga osoba niestety) puści ta śruba ? Coś czuję, że u mnie mocno zapieczona. Zblokować czymś łańcuch, czy zębatkę ? Bez pneumata dam radę ? Bo nie znam nikogo, kto by za flachę pożyczył.
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: ArturS »

Różnie bywa z tą śrubą. W 3AJ sama mi odpadła :lol:, w 3TB klucz + przedłużka z rury i nawet pomocy nie potrzebowałem (sam cisnąłem na hebel), choć łatwo nie było, a u znajomego w XTZ szlag trafił wszystkie dostępne klucze, poddał się również pneumat i pomogła dopiero wizyta w wulkanizacji samochodów ciężarowych. Z reguły jednak niema z tym wielkich problemów.
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: qpa »

pryśnij wd40 odbij zabezpieczenie, wrzuć bieg stań na hamulcu i powinno lekko pójść
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

qpa pisze:odbij zabezpieczenie
Mówisz o tej zagiętej blaszce pod śrubą, tak ? Na jakimś forum czytałem, że najlepiej 5 bieg wbić. Prawda, czy bez różnicy ?
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: ArturS »

Hamulec wystarczy.
ODPOWIEDZ