TT600E Belgrada 98
- Piekny
- Po kostki w błocie
- Posty: 161
- Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
- Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4
Re: TT600E Belgrada 98
Rzadko, za to nagminnie tylne, ja wymieniłem na ledowy odpowiednik żarówki dwużarnikowej i mam święty spokój.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT600E Belgrada 98
Piękny też umiera mi czesto tylna pozycja ten odp ledowy żarówki napisz coś więcejPiekny pisze:Rzadko, za to nagminnie tylne, ja wymieniłem na ledowy odpowiednik żarówki dwużarnikowej i mam święty spokój.

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Piekny
- Po kostki w błocie
- Posty: 161
- Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
- Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4
Re: TT600E Belgrada 98
Mi po zmianie wydechu i grzaniu w terenie tył padał średnio co 6 dniGacek pisze:Piękny też umiera mi czesto tylna pozycja ten odp ledowy żarówki napisz coś więcejPiekny pisze:Rzadko, za to nagminnie tylne, ja wymieniłem na ledowy odpowiednik żarówki dwużarnikowej i mam święty spokój.

Zamieniłem to to ustrojstwo na coś takiego (nawet cena identyczna):

http://akcesoriasamochodowe.istore.pl/p ... 2-szt.html
W komplecie były dwie ale odpukać nie zaszła jeszcze od tamtego roku u mnie potrzeba jej wymiany, świeci minimalnie bardziej punktowo ale nie aż tak aby była to kropka lasera

Wytrzymało masę kilometrów, wyjazd z Arturem na Ruminie, jesienne taplanie w błocku i dalej ma się świetnie.

EDIT:
Przypomniało mi się jeszcze jedno, nie rozgrzebywałem tej LEDówki bo nie miałem potrzeby ale przyjrzałem się jak świeci przed zamontowaniem klosza. Świeci ona nie na zasadzie że pozycja 4 diody + hamulec 8 włącza się dodatkowo a na zasadzie, że na pozycji świeci komplet diod z tym że hamulec - świecą mocniej (pewnie jakaś prosta zabawa z resystorkiem w środku).
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98

Kolejne km za mną. Kierunek skleiłem jakimś mocnym klejem i póki co jest git. Kiedyś może pomyślę nad zmianą (albo jak sytuacja mnie zmusi, hah). Postojówka mi się spaliła.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT600E Belgrada 98
U mnie w kierunkowskazach mam sprężyny oblane elastycznym tworzywem może to rodzaj gumy sam nie wiem
.Z reguły jak uwalę gumę to kleję czarną izolacją i to skutkuje do gleby chwili kiedy nie urwę sprężyny
. W sumie na odcinkach publicznych ulicy kierunki są przydatne a tak po za tym to zbędny balast - do dzisiaj leję z siebie
jak sobie przypomnę że kiedyś w lesie zmieniając ścieżkę wbiłem kierunek 
Piękny dzieki za info




Piękny dzieki za info

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98
Żeby nie było, że
leży w garażu i kwiczy.Nabiłem już jakieś 500 km i zamówiłem parę rzeczy od Artura. Filtr powietrza wymieniony (i nasączony) na Twin Air'a. Filterek paliwa też nowy. Uszczelki pod kolektor włożyłem, bo takowych nie było. Ale najważniejsze przede mną. Wymiana napędu i oleju z filtrem. Tym pierwszym się chcę zająć. Ściągnąłem tą osłonkę ostatnio i jak zauważyłem mocowania zębatki przedniej zębatki to odpuściłem, bo późno już było. W Derbi miałem dwie śrubki na imbusa i łatwo poszło.

Jak się za to zabrać ? Z pomocą samego hamulca (potrzebna 2ga osoba niestety) puści ta śruba ? Coś czuję, że u mnie mocno zapieczona. Zblokować czymś łańcuch, czy zębatkę ? Bez pneumata dam radę ? Bo nie znam nikogo, kto by za flachę pożyczył.


Jak się za to zabrać ? Z pomocą samego hamulca (potrzebna 2ga osoba niestety) puści ta śruba ? Coś czuję, że u mnie mocno zapieczona. Zblokować czymś łańcuch, czy zębatkę ? Bez pneumata dam radę ? Bo nie znam nikogo, kto by za flachę pożyczył.
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: TT600E Belgrada 98
Różnie bywa z tą śrubą. W 3AJ sama mi odpadła
, w 3TB klucz + przedłużka z rury i nawet pomocy nie potrzebowałem (sam cisnąłem na hebel), choć łatwo nie było, a u znajomego w XTZ szlag trafił wszystkie dostępne klucze, poddał się również pneumat i pomogła dopiero wizyta w wulkanizacji samochodów ciężarowych. Z reguły jednak niema z tym wielkich problemów.

-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: TT600E Belgrada 98
pryśnij wd40 odbij zabezpieczenie, wrzuć bieg stań na hamulcu i powinno lekko pójść
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98
Mówisz o tej zagiętej blaszce pod śrubą, tak ? Na jakimś forum czytałem, że najlepiej 5 bieg wbić. Prawda, czy bez różnicy ?qpa pisze:odbij zabezpieczenie
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: TT600E Belgrada 98
Hamulec wystarczy.