Strona 9 z 12
Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 26 lip 2013, 15:33
autor: Kudłaty91
Up up problem dalej nie rozwiązany..
Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 26 lip 2013, 17:47
autor: Pawlo
Terenowiecc miał tak samo to obniżył dosyć sporo poziom paliwa i zaczęło hulać jak trzeba.
Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 26 lip 2013, 19:35
autor: terenowiecc
Czytałem i nie doczytałem o tych problemach. Przyczyn może być masa. U mnie było tak jak Pawlo pisze.
1. Jaki masz tłumik?
2. Jaki kolor ma świeca?
Jak wrażenia z jazdy singlem?
Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 26 lip 2013, 21:24
autor: Kudłaty91
terenowiecc pisze:Czytałem i nie doczytałem o tych problemach. Przyczyn może być masa. U mnie było tak jak Pawlo pisze.
1. Jaki masz tłumik?
2. Jaki kolor ma świeca?
Jak wrażenia z jazdy singlem?
Ad1. Mam oryginalny jednak trochę zmienione wyjście
Ad2. Końcówka biaława jak na foto
Wrażenia bezcenne tylko to przerywanie;//
Mieszanki w sumie jeszcze nie ustawiałem, jedynie modziłem przy pływaku.
Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 28 lip 2013, 15:47
autor: Kudłaty91
Gaźnik rozebrany, trochę syfu tylko skąd jeżeli jest filtr paliwa

Zaworek iglicowy przerobiony tak jak opisywał ArturS i od razu inny poziom pływaka wyszedł... Niestety wszystkie oringi oraz uszczelka pokrywy spuchły i nadają się do kosza - nie warte grosza!! Ktoś Coś mówił o ustawianiu poziomu paliwa na wężyk - może jakieś podpowiedzi jak to zrobić? A i jeszcze jedno czy jest jakaś wyjściowa pozycja śruby od mieszanki typu ustaw na 1,5 obrotu?
Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 28 lip 2013, 19:14
autor: terenowiecc
Tak na szybko bo czasu nie mam, jutro napisze więcej.
Świeca jest biała, nie jeździj tak za dużo bo tam mega gorąco musi być. Ustaw wszystko zgodnie z manualem, żeby mieć jakiś wyjściowy setup i dopiero można myśleć co dalej.
Ja bym na początek zwiększy\łl trochę poziom paliwa w komorze pływakowej, jak to nie pomoże to iglica w podciśnieniowym gaźniku w górę o ząbek i zobaczyć co się będzie działo.
Co do mierzenia poziomu paliwa to sposób z odległością od krawędzi gaźnika do krawędzi pływaka można traktować jako jakieś wartości pomocnicze ale jako takie ustawienie poziomu jest błędne.
Motocykl (lub same gaźniki, jeśli masz wyjęte z motocykla) w pion, tak żeby gaźniki były poziomo. Zalewasz je paliwkiem do pełna, na dole komory pływakowej masz śrubkę, którą jeżeli odkręcisz to z poleje się paliwko (na dole komory pływakowej za śrubką jest taka wystająca "rurka") i na tą rureczkę zakładasz bezbarwny przewód paliwowy, odwijasz go w górę, gaźniki muszą być max zalane zupą, przykładasz ten przewód do gaźnika, prostopadle do krawędzi korpus/komora pływakowa i mierzysz odległość od lustra paliwa w wężyku do krawędzi komory pływakowej. Nie wiem czy kumasz o co chodzi, gdzieś na forum to jest na pewno opisane ale nie mam czasu szukać, może ktoś podrzuci link.
Ściągnij, jak nie masz, serwisówkę Clymera do XT600 - tam jest wszystko obrazowo opisane. Jak coś to ewentualnie jutro mogę rzucić jakimś skanem albo poszukać na necie, jak nie znajdziesz.
Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 29 lip 2013, 21:11
autor: Kudłaty91
Dzisiaj zamówiłem w ASO uszczelkę komory pływakowej bo nie mieli na miejscu więc trochę poczekam..pływak ustawiony jak na razie na 25mm według manuala. Trochę skomplikowana ta metoda na wężyk, ale spróbuję ją jutro zastosować dzięki za pomoc.

Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 31 lip 2013, 06:15
autor: Gacek
Gaźnik w xt jest pochylony w którym miejscu mierzycie poziom na podpiętej rurce ? Ja ustawiam motocykl l na windzie aby się wypoziomowała krawędź gaźnika i dopiero mierzę .Inaczej jest opcja ze przy mniej niż 7 mm zaleje mi silnik paliwem na odkręconych kranach

.
Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 01 sie 2013, 18:02
autor: Pawlo
Gacek, mam 0mm i jest spoko - mierzone w imadle, czyli gaźnik idealnie prosto z mini zbiornikiem paliwa nad nim. Przy takim ustawieniu brak problemów. Jakby ktoś mi wytłumaczył dlaczego tak się dzieję to byłbym wdzięczny

Odnośnie uszczelki komory - ori też się potrafi powyginać, ale nie tak jak np. Tourmax'owa. Bardzo dużo zależy od paliwa jakie aktualnie jest zalane.
Re: Yamaha XT 600Z Ténéré
: 01 sie 2013, 20:39
autor: mazi
Pawlo pisze:Gacek, mam 0mm i jest spoko - mierzone w imadle, czyli gaźnik idealnie prosto z mini zbiornikiem paliwa nad nim. Przy takim ustawieniu brak problemów. Jakby ktoś mi wytłumaczył dlaczego tak się dzieję to byłbym wdzięczny

Odnośnie uszczelki komory - ori też się potrafi powyginać, ale nie tak jak np. Tourmax'owa. Bardzo dużo zależy od paliwa jakie aktualnie jest zalane.
Ja mam w uj poniżej 0mm, zresztą Mateusz też... i dopiero przy takim ustawieniu motocykl idzie na maks obrotów bez czkawki... dodam, że oba motocykle na ProDuro - o ile to ma jakiekolwiek znaczenie....
I też chętnie posłuchałbym dlaczego tak jest dobrze, a nie tak jak fabryka zaleca...
