Trans.... adwenczer!
-
- Lubiący błoto
- Posty: 22
- Rejestracja: 13 wrz 2012, 00:38
- Motocykl: trampek
Re: Trans.... adwenczer!
Wahacz mam orginał póki zawiac z lc4 wiem że będą problemy bo nie mam miejsca na zbiorniczek w tej ramie z jednej strony aku a z drugiej airbox... Już ten stan rzeczy wymusza przeróbki a Ty mówisz że jeszcze istnieje ryzyko uszkodzenia zbiorniczka samym wahaczem..???!! Tego się nie spodziewałem, ale zobaczymy najpierw muszę go tam wrzucić...
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Trans.... adwenczer!
Żeby nie było tak kolorowo, to dochodzi jeszcze problem z kiwaczką
A na koniec, największy problem to sprężyna. Z reguły w LC4 jest 75Nm, a to duuuużo za mało. W XT600 3AJ jest 85Nm, ale to też za mało. Zwiększenie napięcia wstępnego nic nie daje, bo co z tego, że na sucho dostaniemy jakąś tam wysokość, skoro po załadowaniu 4 liter moto wędruje ostro w dół. Także potrzebna jest dużo mocniejsza sprężyna. Jaka nie wiem. W każdym razie kupując amor z AT spodziewaliśmy się, że tam będzie najmocniejsza sprężyna, a tu taki wałek - trampkowa jest o wiele wiele mocniejsza. Trzeba było więc ją trochę stuningować na krańcowych zwojach żeby się zmieściła na amorze z AT i chyba tak zostało. Chyba, bo nie wiem czy w końcu jednak nie siedzi tam znowu trampkowy oryginał
Miłej zabawy życzę
Po tym co widziałem, ile kasy na to poszło, chyba wolałbym kupić LC4 ADV i rzeźbić z wstawieniem innego silnika 


Miłej zabawy życzę


-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Trans.... adwenczer!
Lampa będzie okrągła, zegary... no własniemoto1488 pisze:o ciekawy wątek!!! Widzę że też Ci czegoś brakuje w trampku... Ja chwilowo wstrzymałem prace w moim ale zakres robót niemal ten sam... Jeśli chodzi o owiewkę to mam już prawe skończone kopyto pod rally ale widzę że Ty będziesz pakował okrągłą lampę... Pytanie co z zegarami??? Zostawiasz??? Też zastanawiałem się nad zawiasem z xr bądź xl ale ostatecznie kupiłem z kata... Przód oraz tył... Moje koła to powoli wspomnienie głębokie wżery i braki w szprychach strawiają mnie przed kolejną modernizacją... Teraz pytanie jaki rozmiar z tyłu... Jeśli będziesz potrzebował jakieś taile do silnika to mam w grażu prawie kompletny do trampka- czarną 600tkę...

Trampkowe odpadają, źle będą wyglądały przy gołej lampie.
Jako prędkościomierz będzie Koso xrs, zastanawiam się jeszcze nad zamontowaniem obrotomierza z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej od Afry.
Co do koła na tył - tylko i wyłącznie 18"!
Dzięki za info odnośnie części, skąd jesteś?
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Trans.... adwenczer!
Hehe, też dobry pomysł... może działaj tak, wsadź silnik z KLEkota albo GS500 i będzie mega uniwersalne motoArturS pisze: Miłej zabawy życzęPo tym co widziałem, ile kasy na to poszło, chyba wolałbym kupić LC4 ADV i rzeźbić z wstawieniem innego silnika

---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
-
- Lubiący błoto
- Posty: 22
- Rejestracja: 13 wrz 2012, 00:38
- Motocykl: trampek
Re: Trans.... adwenczer!
ArturS pisze:Żeby nie było tak kolorowo, to dochodzi jeszcze problem z kiwaczką
oczywiście że tak co do sprężyny to trzeba kupić nową nic się tutaj nie wykombinuje innego adaptacja z innego moto raczej odpada!!! Jak zmieniliście amor ze zbiorniczkiem????
No nie wątpliwie najdroższe w tej całej przeróbe są nowe sprężyny przód/tył w moim przypadku dodatkowo koła... Same zawasy nie muszą być drogie wystarczy poszukać okazji i mieć cierpliwość... Wiem bo tak kupiłem swoje...
Kędzierzyn- Koźle woj opolskiemazi pisze: Dzięki za info odnośnie części, skąd jesteś?
W takim razie trzeba będę musiał zmienić wahacz a koło z czego podpasi???mazi pisze:Co do koła na tył - tylko i wyłącznie 18"!
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Trans.... adwenczer!
Amor w AT ma zbiorniczek na przewodzie, wiec się mieści. Co do koła, to chyba najlepiej albo w ogóle olać sprawę, albo przeszprychować na nową felgę np excela.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 22
- Rejestracja: 13 wrz 2012, 00:38
- Motocykl: trampek
Re: Trans.... adwenczer!
ArturS pisze:Amor w AT ma zbiorniczek na przewodzie, wiec się mieści. Co do koła, to chyba najlepiej albo w ogóle olać sprawę, albo przeszprychować na nową felgę np excela.
W lc4 zbiorniczek jest przy amorze a w trampku ciasno... Jedyne wyjście jakie widzę póki co to wywalić airbox i wstawić z 650tki... Myślę że może się to udać tym bardziej że silnik już mam zmieniony... Warunek jest taki że z kolei airbox z 650tki wejdzie pod zbiornik z 600tki... dodatkowym plusem takiego rozwiązania będzie zwiększona wyskość brodzenia... Co do kół to nie mam wyjścia niestety moje mają liczne wżery i rozwarstwienia co zaczyna zagrażać bezpieczeństwu, że o brakujących szprychach nie wspomnę...
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Trans.... adwenczer!
Nowy tail miał być do Transa, ale tak jakoś ładnie spasował bez rzeźby do XT:





---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Trans.... adwenczer!
Na trytytki to wszystko pasuje
Moim zdaniem ProDuro psuje nieco dźwięk
Mimo wszystko czekam na filmik jak to ryczy w XT
Sam myślałem nad innym kominem, ale mi przeszło jak usłyszałem dźwięk TT z perspektywy innej niż kierowcy

Moim zdaniem ProDuro psuje nieco dźwięk


Sam myślałem nad innym kominem, ale mi przeszło jak usłyszałem dźwięk TT z perspektywy innej niż kierowcy

- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: Trans.... adwenczer!
Mój Sebring gadał głośniej, tutaj cicho jest ale nawet przyjemnie. Może jakby wywalić kratkę z wylotu to by było lepiej choć w traskę lepiej jak ciszej a takie założenie budowy Transa jest więc pewnie zostanie jak do niego trafi 
