Strona 9 z 11
Re: XT 600
: 15 mar 2011, 11:16
autor: Trampek
Też próbowałem, ale ja używałem moto na co dzień i pakowanie go i rozpakowywanie było porażką (czasowo) więc jak popadało to po prostu szedłem z domu ze szmatką do wytarcia kanapy

Re: XT 600
: 15 mar 2011, 14:05
autor: Gacek
Trening czyni mistrzem

nie było to uciązliwą czynnoscia dla mnie .W sumie tez pamiętam sporo perypetii z tak garażowanym xt .Obawy o rozrzany kolektor , powkręcane blachowkręty w opony (ludzie w rożny sposób okazują swoje emocje ), obejszczane rafki przez pieski w pewnym czasie miejsce pod motocyklem służyło nawet za schronienie dla bezdomnego kota( to akurat w ogóle mi nie przeszkadzało). Taki pokrowiec to fajna sprawa nawet w garazu jak się nie jeździ zabezpiecza przed kurzem .
Re: XT 600
: 15 mar 2011, 14:56
autor: Kula
pokrowiec z dołu jest spinany także nie odleci, po drugie ma "wycięcie" przez które przekładam zabezpieczenie które zakładam na koło, więc odlecieć na pewno nie odleci. co do tłumika to się okaże, ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle

Re: XT 600
: 28 mar 2011, 10:01
autor: Kula
Re: XT 600
: 30 mar 2011, 20:04
autor: Laryy
kolego te przednie koło SM to od jakiego motocykla jest?Bo mam zamiar też sobie skompletować koła SM.W ostateczności potrzebował bym tylko przód a z tyłu tylko bede gume zmieniał.
Re: XT 600
: 30 mar 2011, 20:51
autor: Kula
koła były robione do Xt'ka

więc za wiele Ci nie pomogę...
Re: XT 600
: 01 kwie 2011, 15:16
autor: Laryy
a ile taki zabieg cie kosztował?
Re: XT 600
: 01 kwie 2011, 18:04
autor: Kula
koła kupiłem przygotowane, mi pozostało tylko wstawienie ich do Xt

Re: XT 600
: 19 maja 2011, 18:01
autor: Kula
Re: XT 600
: 02 cze 2011, 09:23
autor: Kula
a teraz mała sugestia odnośnie przedniego zawiasu.
jak wiecie usztywniłem przedni zawias i zalałem go olejem przekładniowym Fusha.
Na rajdzie Pałuk byłem bardzo pozytywnie zaskoczony działaniem przodu
ani razu przód nie dobił, bardzo dobrze wybiera nierówności, na asfalcie też jedzie się bardzo dobrze, motocykl jest stabilniejszy, nurkowanie podczas hamowania jest dużo mniejsza niż wcześniej no i na szczęście, na dziurach i nierównościach nie telepie motocyklem i plomby z zębów nie wypadają
