Strona 8 z 31

Re: TT600S

: 26 lut 2012, 14:04
autor: maciek_tt6
Pawlo a mianowicie tej żarówki H4, kupując TT już taka żarówka tam była i nawet na lampie pisze że H4 ma być i wszystko pasuje jak ma być i nic się nie grzeje i nawet instalacja i nie topi nie śmierdzi. a ten oring też przerabiałem temat, poradził bym ci gdybym szybciej wszedł ;) A co do plastików to nie dawno pomalowałem i zastosowałem różne podkłady na plastiki i szpachle natryskową cały litr poszedł i trzyma się póki co kupy choć krocie ściągam osłony boczne do mycia.

Re: TT600S

: 12 mar 2012, 18:39
autor: fryt1504
Hej!
po pierwsze BARDZO ŁADNIE masz zrobioną tą TT! powiedz ile wyszły Cię naklejki ? i skąd masz takie ? :P
a co do żarówki, to polecam H4 SMD, najlepiej w przedziale od 5500 - 6500 Kelwinów, no i wiadomo że im więcej lumen tym lepsze (mocniejsze) światło ;) są super! nie smażą się, biorą znikomą ilość prądu i są bardzo żywotne!

Przykład: http://mtuning.pl/index.php?category_id ... Itemid=588

Wiadomo jest masa producentów i rodzajów, ja np mam lampę bez homologacji, ale Halogen SMD jest :P

Re: TT600S

: 08 cze 2012, 18:54
autor: Pawlo
Wyciągnąłem dzisiaj tłoczki z przedniego zacisku, bo słabo odbijały, było słychać tarcie przy przepychaniu moto. Uszczelniacze pyłowe w zacisku lekko podtopione, ale tragedii nie ma. Tłoczki na smar weszły jak trzeba. Nawet nie trzeba było ich specjalnie polerować, wystarczyło przetrzeć nitrem. Co ciekawe tłoczki są pokryte hmmm... teflonem? Czego się nie spodziewałem :P
Przed czyszczeniem:
Obrazek
I po:
Obrazek
A tu paczuszka dla mnie, czyli co będzie robione na dniach:
Obrazek

Czyli:
-uszczelniacze zaworowe
-rozrząd DID zakutaszony z zakuwką
-uszczelka pod lewy dekiel
-uszczelniacze pyłowe i olejowe do lag
-no i olej 5W, ale jednej bańki się już pozbyłem, bo udało mi się skombinować trochę oleju 10W, także będzie taki mieszaniec. Tak se wymyślili, że do lag wchodzi litr i 20 ml :lol:

Pozostało jeszcze króćce wymienić, ale to za jakiś czas dopiero. Z króćcami to śmieszna sprawa była - schyliłem się przy moto, pociągnąłem lekko gaźnik w stronę airboxa i moto zgasło :o Później nawet wyczaiłem, gdzie jest pęknięcie. Ale na razie ich nie wymieniam, bo nic się specjalnie nie dzieje, a poza tym trzeba kase odłożyć na nieprzewidziany wydatek :mrgreen:

Re: TT600S

: 08 cze 2012, 19:26
autor: mazi
Pawlo pisze:
Czyli:
-uszczelniacze zaworowe
-rozrząd DID zakutaszony z zakuwką
Jak chcesz wymieniac uszczelniacze zaworowe? Bez zdejmowania czapki?
U mnie do transa co chwile podobne paczuszki przychodze... ile kasy poszlo az strach liczyc.

Re: TT600S

: 08 cze 2012, 20:38
autor: Pawlo
Dokładnie - tylko tłok do góry, żeby nie szukać zaworów po cylindrze :lol:

Re: TT600S

: 09 cze 2012, 07:00
autor: mazi
Pawlo pisze:Dokładnie - tylko tłok do góry, żeby nie szukać zaworów po cylindrze :lol:
Sam o tym myślałem, ale w końcu zdarłem czapkę.

Powinieneś dać radę, przynajmniej rozpiąć zawory... ale czy je zapniesz - nie będzie to łatwe.
Ja trochę gimnastykowałem się mając zdjętą głowicę.

Poza tym plusem zdjęcia głowicy jest możliwość dotarcia zaworów :-)
Zaś koszt to zakup UPG i trochę więcej rozkręcania. Poza tym koniecznie zakup uszczelniacz kanału olejowego.

Przemyśl temat, tym bardziej jeśli chcesz wymienić łańcuszek rozrządu.

Z jakiego powodu myślisz o wymianie uszczelniaczy, przydymia? Jeśli tak to w jakich okolicznościach?

PS. Rób :pstryk: i wrzucaj :-)

Re: TT600S

: 09 cze 2012, 09:53
autor: Pawlo
mazi pisze:Powinieneś dać radę, przynajmniej rozpiąć zawory... ale czy je zapniesz - nie będzie to łatwe.
Ja trochę gimnastykowałem się mając zdjętą głowicę.
Miałem zdejmować, ale uszczelniacze będzie mi robił znajomy, miałem przywieźć mu głowicę, ale stwierdził, że zrobi się to na moto, więc nie będę się gimnastykował :lol: A ufam mu, bo ma pojęcie co robi 8-)
Głowice ściągnę następnym razem, jak się coś niżej odezwie. A kopcił mi na zimnym, zaraz po odpaleniu przez około 30s, tylko że to była taka zadyma, że drzwi od garażu nie widać. A na ciepłym do odciny i nic ;)

Re: TT600S

: 09 cze 2012, 12:46
autor: maciek_tt6
pawlo a tłoczki od hamulców są bardzo delikatne bo to nawet nie żaden metal tylko jakiś twardy kruchy plastik. uszczelniacze to głowica w powietrze aby czapek nie wygiąć.

Re: TT600S

: 09 cze 2012, 13:46
autor: terenowiecc
Serwis sprzętu widzę :D Jak będziesz miał wymienione te uszczelniacze to daj znać w jaki sposób gość to zrobił bo szczerze mówiąc sobie tego nie wyobrażam bez zdejmowania głowicy.

Re: TT600S

: 09 cze 2012, 13:51
autor: qpa
wkładasz bawełniany sznurek do cylindra i kompresujesz go tłokiem ;] zawory ani drgną