Strona 8 z 18
Re: TT600E Belgrada 98
: 05 kwie 2014, 18:45
autor: Gacek
glina pisze:Skorzystałem z dobrej pogody i zrobiłem 16 km w okolicy. Pierwsza jazda butach crossowych. Ciężko się przyzwyczaić. Musiałem podnieść dźwignię biegów do góry, żeby wbicie w górę było możliwe. Czasami zdarza mi się, że i tak wbicie biegu w górę się nie udaje. Mam nadzieję, że to tylko kwestia wprawy.
Dźwignia po podniesieniu. Macie podobnie, czy wyżej/niżej ?
.
u mnie obydwie dźwignie mam wyżej od poziomu podnóżek ale to w związku z ich inną budową są szersze i niższe .
Re: TT600E Belgrada 98
: 06 kwie 2014, 10:38
autor: glina
Po podniesieniu o 1 poziom w górę tak to wygląda. Tą gumę musiałem trochę naciąć, aby nie haczyła o silnik, ale dalej jakoś mi się wydaje, że przy wbiciu biegu w górę guma wadzi o bok silnika. To normalne ? Dźwigni bardziej na zewnątrz nie mogę ustawić.
Re: TT600E Belgrada 98
: 06 kwie 2014, 10:45
autor: homeraczos
odegnij ją po prostu ja nie widzę w tym problemu standard po zaliczeniu maty podnoszę motor łapę za stopkę biegów i odginam ją i wsiadam i maneta
i ide właśnie po nak..wiać na moto
Re: TT600E Belgrada 98
: 06 kwie 2014, 11:56
autor: Gacek
Glina widzę ze u ciebie dźwignia zmiany biegów to fabryczna igła

.
Moja dźwignia i podnuzki to zlepek jaki pozostał po dzwonach i garażowych modyfikacjach

Re: TT600E Belgrada 98
: 06 kwie 2014, 15:23
autor: Pawlo
Pierwszy raz widzę gumę na tym elemencie

Bierz łychę i odginaj ile ci pasuje

Re: TT600E Belgrada 98
: 06 kwie 2014, 18:03
autor: Gacek
U mnie w pewnym momencie od prostowania i odginania dźwignia zaczęła pod naciskiem buta wgniatać się kapę - uniemożliwiając czasami zmianę biegu - w moim typie pod czerwoną koszulką termokurczliwa kryją się wspawane w dźwignie elementy nadające jej większa sztywność koszulka robi namiastkę gumy aby nie rysować kapy w hamplu tez tak mam jak bym miał alu osłonę zamontował bym linki aby przy glebie dźwignie trzymały fason .
Ćwiczę pniaki wiec pewnie za nie długo osłona się pewnie rozlec -i będzie powód aby z modzić nowa z alu .
Re: TT600E Belgrada 98
: 10 kwie 2014, 18:07
autor: glina
Spróbuje ją lekko odgiąć jak moto będzie stało o własnych siłach. Na razie czekam na koła z nowymi gumami, bo są w wulkanizacji.
Dalej myślę co zrobić z jednym kierunkiem - jest złapany na taśmę klejącą przeźroczystą. A ja chcę mieć na cacy i nie wiem, czy ją ściągać i złapać to na mocny klej, czy kupić nowe kierunki albo szukać jednej używki. Te oryginalne wydają się bardzo w porządku, bo są giętkie. Co myślicie ?
Re: TT600E Belgrada 98
: 10 kwie 2014, 18:35
autor: terenowiecc
Fajne rozwiązanie z tą gumą na dźwigni zmiany biegów

Re: TT600E Belgrada 98
: 14 kwie 2014, 15:33
autor: masakra.9
glina pisze:Spróbuje ją lekko odgiąć jak moto będzie stało o własnych siłach. Na razie czekam na koła z nowymi gumami, bo są w wulkanizacji.
Dalej myślę co zrobić z jednym kierunkiem - jest złapany na taśmę klejącą przeźroczystą. A ja chcę mieć na cacy i nie wiem, czy ją ściągać i złapać to na mocny klej, czy kupić nowe kierunki albo szukać jednej używki. Te oryginalne wydają się bardzo w porządku, bo są giętkie. Co myślicie ?
Myślę, że możesz próbować kleić, ew. spawać plastik. Jeśli nie to, to używka będzie chyba lepszym i tańszym rozwiązaniem.
Re: TT600E Belgrada 98
: 14 kwie 2014, 16:38
autor: glina
Często żarówki siadają w kierunku w TT600 ?