u mnie obydwie dźwignie mam wyżej od poziomu podnóżek ale to w związku z ich inną budową są szersze i niższe .glina pisze:Skorzystałem z dobrej pogody i zrobiłem 16 km w okolicy. Pierwsza jazda butach crossowych. Ciężko się przyzwyczaić. Musiałem podnieść dźwignię biegów do góry, żeby wbicie w górę było możliwe. Czasami zdarza mi się, że i tak wbicie biegu w górę się nie udaje. Mam nadzieję, że to tylko kwestia wprawy.
Dźwignia po podniesieniu. Macie podobnie, czy wyżej/niżej ?
.
TT600E Belgrada 98
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT600E Belgrada 98
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98

Po podniesieniu o 1 poziom w górę tak to wygląda. Tą gumę musiałem trochę naciąć, aby nie haczyła o silnik, ale dalej jakoś mi się wydaje, że przy wbiciu biegu w górę guma wadzi o bok silnika. To normalne ? Dźwigni bardziej na zewnątrz nie mogę ustawić.
- homeraczos
- Lubiący błoto
- Posty: 63
- Rejestracja: 11 sty 2012, 21:34
- Motocykl: yamaha tt 600
- Lokalizacja: starachowice
Re: TT600E Belgrada 98
odegnij ją po prostu ja nie widzę w tym problemu standard po zaliczeniu maty podnoszę motor łapę za stopkę biegów i odginam ją i wsiadam i maneta 
i ide właśnie po nak..wiać na moto

i ide właśnie po nak..wiać na moto
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT600E Belgrada 98
Glina widzę ze u ciebie dźwignia zmiany biegów to fabryczna igła
.
Moja dźwignia i podnuzki to zlepek jaki pozostał po dzwonach i garażowych modyfikacjach

Moja dźwignia i podnuzki to zlepek jaki pozostał po dzwonach i garażowych modyfikacjach

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT600E Belgrada 98
U mnie w pewnym momencie od prostowania i odginania dźwignia zaczęła pod naciskiem buta wgniatać się kapę - uniemożliwiając czasami zmianę biegu - w moim typie pod czerwoną koszulką termokurczliwa kryją się wspawane w dźwignie elementy nadające jej większa sztywność koszulka robi namiastkę gumy aby nie rysować kapy w hamplu tez tak mam jak bym miał alu osłonę zamontował bym linki aby przy glebie dźwignie trzymały fason .
Ćwiczę pniaki wiec pewnie za nie długo osłona się pewnie rozlec -i będzie powód aby z modzić nowa z alu .
Ćwiczę pniaki wiec pewnie za nie długo osłona się pewnie rozlec -i będzie powód aby z modzić nowa z alu .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98
Spróbuje ją lekko odgiąć jak moto będzie stało o własnych siłach. Na razie czekam na koła z nowymi gumami, bo są w wulkanizacji.
Dalej myślę co zrobić z jednym kierunkiem - jest złapany na taśmę klejącą przeźroczystą. A ja chcę mieć na cacy i nie wiem, czy ją ściągać i złapać to na mocny klej, czy kupić nowe kierunki albo szukać jednej używki. Te oryginalne wydają się bardzo w porządku, bo są giętkie. Co myślicie ?
Dalej myślę co zrobić z jednym kierunkiem - jest złapany na taśmę klejącą przeźroczystą. A ja chcę mieć na cacy i nie wiem, czy ją ściągać i złapać to na mocny klej, czy kupić nowe kierunki albo szukać jednej używki. Te oryginalne wydają się bardzo w porządku, bo są giętkie. Co myślicie ?
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: TT600E Belgrada 98
Fajne rozwiązanie z tą gumą na dźwigni zmiany biegów 

- masakra.9
- Czyścioch
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 mar 2014, 14:45
- Motocykl: Różnymi
Re: TT600E Belgrada 98
Myślę, że możesz próbować kleić, ew. spawać plastik. Jeśli nie to, to używka będzie chyba lepszym i tańszym rozwiązaniem.glina pisze:Spróbuje ją lekko odgiąć jak moto będzie stało o własnych siłach. Na razie czekam na koła z nowymi gumami, bo są w wulkanizacji.
Dalej myślę co zrobić z jednym kierunkiem - jest złapany na taśmę klejącą przeźroczystą. A ja chcę mieć na cacy i nie wiem, czy ją ściągać i złapać to na mocny klej, czy kupić nowe kierunki albo szukać jednej używki. Te oryginalne wydają się bardzo w porządku, bo są giętkie. Co myślicie ?
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98
Często żarówki siadają w kierunku w TT600 ?