TT600E Belgrada 98

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Gacek »

glina pisze:Skorzystałem z dobrej pogody i zrobiłem 16 km w okolicy. Pierwsza jazda butach crossowych. Ciężko się przyzwyczaić. Musiałem podnieść dźwignię biegów do góry, żeby wbicie w górę było możliwe. Czasami zdarza mi się, że i tak wbicie biegu w górę się nie udaje. Mam nadzieję, że to tylko kwestia wprawy.
Dźwignia po podniesieniu. Macie podobnie, czy wyżej/niżej ?
.
u mnie obydwie dźwignie mam wyżej od poziomu podnóżek ale to w związku z ich inną budową są szersze i niższe .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Obrazek

Po podniesieniu o 1 poziom w górę tak to wygląda. Tą gumę musiałem trochę naciąć, aby nie haczyła o silnik, ale dalej jakoś mi się wydaje, że przy wbiciu biegu w górę guma wadzi o bok silnika. To normalne ? Dźwigni bardziej na zewnątrz nie mogę ustawić.
Awatar użytkownika
homeraczos
Lubiący błoto
Posty: 63
Rejestracja: 11 sty 2012, 21:34
Motocykl: yamaha tt 600
Lokalizacja: starachowice

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: homeraczos »

odegnij ją po prostu ja nie widzę w tym problemu standard po zaliczeniu maty podnoszę motor łapę za stopkę biegów i odginam ją i wsiadam i maneta :bananaevil:

i ide właśnie po nak..wiać na moto
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Gacek »

Glina widzę ze u ciebie dźwignia zmiany biegów to fabryczna igła 8-) .
Moja dźwignia i podnuzki to zlepek jaki pozostał po dzwonach i garażowych modyfikacjach Obrazek
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Pawlo »

Pierwszy raz widzę gumę na tym elemencie :D Bierz łychę i odginaj ile ci pasuje ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: Gacek »

U mnie w pewnym momencie od prostowania i odginania dźwignia zaczęła pod naciskiem buta wgniatać się kapę - uniemożliwiając czasami zmianę biegu - w moim typie pod czerwoną koszulką termokurczliwa kryją się wspawane w dźwignie elementy nadające jej większa sztywność koszulka robi namiastkę gumy aby nie rysować kapy w hamplu tez tak mam jak bym miał alu osłonę zamontował bym linki aby przy glebie dźwignie trzymały fason .
Ćwiczę pniaki wiec pewnie za nie długo osłona się pewnie rozlec -i będzie powód aby z modzić nowa z alu .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Spróbuje ją lekko odgiąć jak moto będzie stało o własnych siłach. Na razie czekam na koła z nowymi gumami, bo są w wulkanizacji.

Dalej myślę co zrobić z jednym kierunkiem - jest złapany na taśmę klejącą przeźroczystą. A ja chcę mieć na cacy i nie wiem, czy ją ściągać i złapać to na mocny klej, czy kupić nowe kierunki albo szukać jednej używki. Te oryginalne wydają się bardzo w porządku, bo są giętkie. Co myślicie ?
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: terenowiecc »

Fajne rozwiązanie z tą gumą na dźwigni zmiany biegów :)
Awatar użytkownika
masakra.9
Czyścioch
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2014, 14:45
Motocykl: Różnymi

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: masakra.9 »

glina pisze:Spróbuje ją lekko odgiąć jak moto będzie stało o własnych siłach. Na razie czekam na koła z nowymi gumami, bo są w wulkanizacji.

Dalej myślę co zrobić z jednym kierunkiem - jest złapany na taśmę klejącą przeźroczystą. A ja chcę mieć na cacy i nie wiem, czy ją ściągać i złapać to na mocny klej, czy kupić nowe kierunki albo szukać jednej używki. Te oryginalne wydają się bardzo w porządku, bo są giętkie. Co myślicie ?
Myślę, że możesz próbować kleić, ew. spawać plastik. Jeśli nie to, to używka będzie chyba lepszym i tańszym rozwiązaniem.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600E Belgrada 98

Post autor: glina »

Często żarówki siadają w kierunku w TT600 ?
ODPOWIEDZ