Gacek pisze:
Nikt nie jest nie omylny - a błedy popełniają tylko ci co coś robią .Tak naprawdę warto czasami zweryfikować swoją robotę dla swietego spokoju .
Fajnie napisane Aczkolwiek sytuacja troszke inna bo faktycznie po zlozeniu silnika, dosłownie po 10km ukręcił sie wysprzeglik :/ W piatek założyłem nowy do tego przy okazji wrzuciłem nowe tarcze,przekładki i sprężyny sprzegła olej filter normalka Przy wymianie starałem sie organoleptycznie obadać uszczelniacz wysprzeglika, niestety wyciek z pod tego uszczelniacza jest i to taki nie fajny, a tutaj trzeba docierać dlatego takie pytanie czy bez rozbierania sie obejdzie ale chyba nie ten cholerny wałek chyba bedzie trzymał.
W takim wypadku kiedy wałek jest cały to powinno się udać - jak dorabiałem u siebie dłuzszą dzwignię do tego wałka to na spokojnie zdemontowałem ten wałek do spawania , przy wysuwaniu nalezy zadziałac tak na jego pozycje aby popychacz znalazł się na płaszczyxnie wałka opierał się a nie w tum wypłaszczeniu i wtedy delikatnie go próbować wysunąc -wyciagać .
Czyli przed manewrem wyciagmniecia nalezy w pełni wysprzeglić - dla ułatwienia mozesz linkę na maxa napiąć (przydał by się ktoś do pomocy co ci klamkę wcisnie )
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Mam pytanko odnośnie TTR-ki a mianowicie mycia jej pojeździe.Zawsze po jeździe jade na myjnie bezdotykową opłukać ją ze zbędnych kilogramów.Staram się nie lać gdzie popadnie a mimo to zawsze mam później problem z odpaleniem.Po jakimś czasie załapie ale przy dodaniu gazu gaśnie i tak kilkanaście razy.Kiedyś tak też miałem po przejeżdżaniu przez kałuże że chodziłtylko na wolnych a dodając gazu gasł.Co może być przyczyną ? co zalewam?jak to zabezpieczyć?
Mam pytanie dotyczące tylnego światła pozycja/stop.
Yamaha TT 600 R 2000r. Mianowicie motocykl jest po kompletnej odbudowie instalacja elektryczna jest orginalna zakonserwowana jak należy.
Jednak jest jakiś mankament żarówka pozycji/stop starcza na krótka rundę i za moment jest przepalana.
Czy u was też się tak dzieje ?
Może to wina nie odpowiedniego napięcia (bardzo się grzeje)
Możliwe że dzieje się tak od wibracji ?
Jakieś podpowiedzi jak sobie z tym radzicie ?
Z reguły stara się poddaje już przy demontażu. Jeśli się nie rozwarstwi, to powinna trzymać. Ja kiedyś dawałem wszystkie uszczelki na masę uszczelniającą typu silikon, teraz daję na płynną uszczelkę (hylomar, reinzoplast) - póki co wszystkie tak potraktowane nie przywarły na stałe do żadnej z powierzchni i nadawały się do ponownego użytku.
Jakich patentow badz narzedzi uzywacie do krecenia srubka pilot screw,zwana tez przez niektorych skladu mieszanki.
Jak silnik zimny oczywiscie problemu nie ma ale na goracym zawsze paluchy poparzone.
Na allegro przedzial cenowy od 16 pln do 180 pln za wkretaki katowe.
Te tansze troche grubawe i nie wiem czy nim dojdzie a 180 pln za srubokret uzywany raz na ruski rok nie dam.