Tak najszerszym jak możesz nie wiem jak z tyłu ale z przodu góra rantu jest sporo cieńsza wiec różnica wymiaru jest jeszcze wieksza - powiem ze sporo myślałem na węższymi obręczami bo moje stalowe did są szerokie i o niskim profilu praktycznie takie płaskie walce a spoglądając w realu na alu did to całkiem zgrabna obręcz i moze nie musiał bym w takim wypadku wywalić takiej kasy w Excele bo to i tak do błota pujdzie .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Własnie spogladam na tą fotkę i powiem ze jestem w szoku ze yamaha puszczała te motocykle w tylu wersjach obręczy
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Z tego wszystkiego wyladowały w koncu u mnie aluminiowe D.I.D. oczywiscie na tyle juz 18 - nie rozumiem nadal skad takie róznice w wymiarach bo wymiary przy tem samym oznaczeniu koła (oznaczeniu szerokosci)to od 8 mm - 1 cm róznicy od stalowych orginałow .Koła chyba są lżejsze następne parę kilo w tył .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Gacek pisze:.Koła chyba są lżejsze następne parę kilo w tył .
- i tu się grubo pomyliłem standartowo przed wrzuceniem koło wymagało weryfikacji naciągu szprych wiec przy okazji wrzuciłem na wagę i tu się zdziwiłem bo to zaledwie 30 dkg różnicy i co się okazało wewnętrzna strona ma już takie same rozmiary (mowa o szerokości )wiec moje obawy o zakup innych trzymaków zostały rozwiane .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Nakwiększym szokiem dla mnie jest że weszła mi dzisiaj w wahacz 3tb przy kole 18 cali kostka o szerokości 140 metzelera
Oj będzie się działo .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Ostatnio przy okazji "wariowania" moim Xtekiem urwałem wentyl dętki w tylnym kole. Rad nierad zabrałem się do ściągania koła i wizyta w wulkanizacji. Przy okazji okazało się, że rozmiar koła to 18". Przygodny mechanik twierdził, że xt 600 w tym roczniku miało oryginalnie 17". Mam pytanie, czy ktoś mógłby mi tak łopatologicznie wyjaśnić jaki rozmiar jest lepszy i dlaczego? Z tego co doczytałem to 18" jest bardziej typowy i większy wybór ogumienia niż do 17". Ale czy również ma to wpływ na jazdę? Ja do najwyższych nie należę do najniższych też nie, taki średniak, jak siedzę na swoim moto to na płaskim podłożu stopy od biedy postawię na ziemi ale komfortowo to mam lekko uniesione na palcach. Czy gdybym przywrócił oryginalny rozmiar koła czyli 17" to realnie obniżyłoby mi to moto na tyle, że odczułbym wyraźniej grunt pod nogami?
1 Cal to opadnie około 12,5 mm czy warto ? na 18 cali możesz przebierać w ogumieniu do jazdy off .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.