Trans.... adwenczer!
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: Trans.... adwenczer!
z czego bedziesz robił adapter pod zacisk?
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Trans.... adwenczer!
Ze sztabika stalowego 5mm grubości (akurat tyle potrzebuję odsadzić zacisk).qpa pisze:z czego bedziesz robił adapter pod zacisk?
Wstępnie zrobiliśmy taki wzorzec:
Zostaje jeszcze zrobić go z docelowego materiału

Tutaj dwie tulejki dystansujące przednią felgę:
Muszę jeszcze kupić nowe łożyska i simmeringi.
Poza tym szarpnąłem się i kupiłem nowe KTM'owskie śruby mocujące tarczę hamulcową:
Gdyby to kogoś interesowało - są ty zwykłe M6x16mm o twardości 10.9

Kółko gotowe do zamontowania tarczy:
Tutaj już koło z tarczą oraz wzorcem adaptera zacisku:
Całość:
Denerwuje mnie ustawienie przedniego błotnika, chyba pójdzie cały błotnik do przeróbki...
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: Trans.... adwenczer!
kup błotnik polisporta, ten jest taki wielki
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Trans.... adwenczer!
To jest polisport właśnie, niestety w oryginalnym ustawieniu nie mieści się między półką a dolną, przednią częścią ramy.qpa pisze:kup błotnik polisporta, ten jest taki wielki
Krótkiego a'la supermoto nie kupię, bo mi się nie podoba.
Błotnik Acerbis Tecnik podszedłby bez rzeźby, ale nie mogę go dorwać w PL.
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Trans.... adwenczer!
Brzydki jestArturS pisze:A MX nie podejdzie? http://www.moto-akcesoria.pl/product_in ... s_id=10827

Teknica ma Franz u siebie (chociaż nie odpisał mi jak pytałem go czy w jakiś sposób modyfikował błotnik).
Póki co priorytety to odpalić padakę i pojeździć.
Kosmetyka później

ps. kiedy wyjeżdżacie szarpać się??
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Trans.... adwenczer!
Wyjazd 14 lipca. Mam nadzieję, że trampek Kamila będzie już w pełni na chodzie. Jeszcze kupę spraw do zrobienia, a tu się okazuje, że silnik jest ledwo jakieś 2tys.km od naprawy głowicy, bo żarł olej na potęgę, więc nie wiadomo jaki będzie apetyt trampka przy bałkańskich upałach.
Z błotnikiem też mamy problem. Z lokalnego sklepu wzięliśmy wszystko co mieli, ale nic nie pasowało. Problemem jest też zbyt duży skok zawiasu, który mimo to nie jest zbyt długi, więc w teorii koło może pójść w kolizję z czachą
Teoretycznie, bo zawias jest nad wyraz sztywny, a można go jeszcze utwardzić. Najlepiej byłoby wyciągnąć sprężyny i całkowicie schować zawias, to byłoby wszystko jasne. Tył siedzi na krótkiej przedłużce i jest za niski, przy dłuższej amor nie wchodzi, a ten WP z LC4 ma za długi zbiornik - z której strony nie podejść to problem 
Z błotnikiem też mamy problem. Z lokalnego sklepu wzięliśmy wszystko co mieli, ale nic nie pasowało. Problemem jest też zbyt duży skok zawiasu, który mimo to nie jest zbyt długi, więc w teorii koło może pójść w kolizję z czachą


-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Trans.... adwenczer!
Taki urok przeróbek.ArturS pisze:Wyjazd 14 lipca. Mam nadzieję, że trampek Kamila będzie już w pełni na chodzie. Jeszcze kupę spraw do zrobienia, a tu się okazuje, że silnik jest ledwo jakieś 2tys.km od naprawy głowicy, bo żarł olej na potęgę, więc nie wiadomo jaki będzie apetyt trampka przy bałkańskich upałach.
Z błotnikiem też mamy problem. Z lokalnego sklepu wzięliśmy wszystko co mieli, ale nic nie pasowało. Problemem jest też zbyt duży skok zawiasu, który mimo to nie jest zbyt długi, więc w teorii koło może pójść w kolizję z czachąTeoretycznie, bo zawias jest nad wyraz sztywny, a można go jeszcze utwardzić. Najlepiej byłoby wyciągnąć sprężyny i całkowicie schować zawias, to byłoby wszystko jasne. Tył siedzi na krótkiej przedłużce i jest za niski, przy dłuższej amor nie wchodzi, a ten WP z LC4 ma za długi zbiornik - z której strony nie podejść to problem
Sam gdzie się nie dotknę to kłody pod nogi...
Do oryginalnego amora zakładajcie 30mm przedłużkę, przy składaniu w kiwaczce nie będzie pasowało - ale trzeba małej akrobatyki i spasuje.
Co najważniejsze! Po takim złożeniu na max rozprężonym wahaczu nic złego nie dzieje się, więc można jeździć

Z przodem racja - warto sprawdzić, żeby nawet przy awaryjnym hamowaniu nie było niespodziewanki.
3mam kciuki!

---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Trans.... adwenczer!
Mazi, jaki prześwit Ci wyszedł? Dzisiaj do Thorgala powędrował WP z LC4 - oryginalny amor wyzionął ducha. Trochę poszedł do góry. Po postawieniu na kołach wyszło 30cm, więc sporo
W tenerce mam 26-27cm (lagi bez powietrza, sprężyna całkiem odpuszczona).

-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Trans.... adwenczer!
Zmierzę, bo nie wiem.ArturS pisze:Mazi, jaki prześwit Ci wyszedł? Dzisiaj do Thorgala powędrował WP z LC4 - oryginalny amor wyzionął ducha. Trochę poszedł do góry. Po postawieniu na kołach wyszło 30cm, więc sporoW tenerce mam 26-27cm (lagi bez powietrza, sprężyna całkiem odpuszczona).
W każdym bądź razie jest wyżej niż w 1VJ.
Wczoraj poskładałem przedni hamulec, przednie koło na dotoczonych dystansach + nowe łożyska i simmeringi. Do tego zamocowałem czujnik do Koso. Sam licznik jeszcze leży na półce.
Czekam na blachę do zrobienia osłony pod silnik (już jest w Lublinie, tylko ja ciągle jestem w rozjazdach) oraz boczków do baku, nowy zestaw napędowy, olej i kilka innych dupereli na które poszło prawie 1kPLN

Jak dobrze pójdzie w sierpniu odpalę go. Nadal nie mam opony na tył

Jaki płyn zalewaliście do układu chłodniczego?
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi