Trans.... adwenczer!

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: qpa »

z czego bedziesz robił adapter pod zacisk?
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: mazi »

qpa pisze:z czego bedziesz robił adapter pod zacisk?
Ze sztabika stalowego 5mm grubości (akurat tyle potrzebuję odsadzić zacisk).

Wstępnie zrobiliśmy taki wzorzec:

Zostaje jeszcze zrobić go z docelowego materiału :-)

Tutaj dwie tulejki dystansujące przednią felgę:
Obrazek
Muszę jeszcze kupić nowe łożyska i simmeringi.

Poza tym szarpnąłem się i kupiłem nowe KTM'owskie śruby mocujące tarczę hamulcową:
Obrazek
Gdyby to kogoś interesowało - są ty zwykłe M6x16mm o twardości 10.9 :-)

Kółko gotowe do zamontowania tarczy:
Obrazek

Tutaj już koło z tarczą oraz wzorcem adaptera zacisku:
Obrazek
Obrazek

Całość:
Obrazek
Denerwuje mnie ustawienie przedniego błotnika, chyba pójdzie cały błotnik do przeróbki...
---
Pozdrawiam
mazi
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: qpa »

kup błotnik polisporta, ten jest taki wielki
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: mazi »

qpa pisze:kup błotnik polisporta, ten jest taki wielki
To jest polisport właśnie, niestety w oryginalnym ustawieniu nie mieści się między półką a dolną, przednią częścią ramy.
Krótkiego a'la supermoto nie kupię, bo mi się nie podoba.

Błotnik Acerbis Tecnik podszedłby bez rzeźby, ale nie mogę go dorwać w PL.
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: ArturS »

mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: mazi »

Brzydki jest :funkynana:
Teknica ma Franz u siebie (chociaż nie odpisał mi jak pytałem go czy w jakiś sposób modyfikował błotnik).

Póki co priorytety to odpalić padakę i pojeździć.

Kosmetyka później :-)

ps. kiedy wyjeżdżacie szarpać się??
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: ArturS »

Wyjazd 14 lipca. Mam nadzieję, że trampek Kamila będzie już w pełni na chodzie. Jeszcze kupę spraw do zrobienia, a tu się okazuje, że silnik jest ledwo jakieś 2tys.km od naprawy głowicy, bo żarł olej na potęgę, więc nie wiadomo jaki będzie apetyt trampka przy bałkańskich upałach.
Z błotnikiem też mamy problem. Z lokalnego sklepu wzięliśmy wszystko co mieli, ale nic nie pasowało. Problemem jest też zbyt duży skok zawiasu, który mimo to nie jest zbyt długi, więc w teorii koło może pójść w kolizję z czachą :? Teoretycznie, bo zawias jest nad wyraz sztywny, a można go jeszcze utwardzić. Najlepiej byłoby wyciągnąć sprężyny i całkowicie schować zawias, to byłoby wszystko jasne. Tył siedzi na krótkiej przedłużce i jest za niski, przy dłuższej amor nie wchodzi, a ten WP z LC4 ma za długi zbiornik - z której strony nie podejść to problem :gleba:
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: mazi »

ArturS pisze:Wyjazd 14 lipca. Mam nadzieję, że trampek Kamila będzie już w pełni na chodzie. Jeszcze kupę spraw do zrobienia, a tu się okazuje, że silnik jest ledwo jakieś 2tys.km od naprawy głowicy, bo żarł olej na potęgę, więc nie wiadomo jaki będzie apetyt trampka przy bałkańskich upałach.
Z błotnikiem też mamy problem. Z lokalnego sklepu wzięliśmy wszystko co mieli, ale nic nie pasowało. Problemem jest też zbyt duży skok zawiasu, który mimo to nie jest zbyt długi, więc w teorii koło może pójść w kolizję z czachą :? Teoretycznie, bo zawias jest nad wyraz sztywny, a można go jeszcze utwardzić. Najlepiej byłoby wyciągnąć sprężyny i całkowicie schować zawias, to byłoby wszystko jasne. Tył siedzi na krótkiej przedłużce i jest za niski, przy dłuższej amor nie wchodzi, a ten WP z LC4 ma za długi zbiornik - z której strony nie podejść to problem :gleba:
Taki urok przeróbek.
Sam gdzie się nie dotknę to kłody pod nogi...

Do oryginalnego amora zakładajcie 30mm przedłużkę, przy składaniu w kiwaczce nie będzie pasowało - ale trzeba małej akrobatyki i spasuje.
Co najważniejsze! Po takim złożeniu na max rozprężonym wahaczu nic złego nie dzieje się, więc można jeździć :-)

Z przodem racja - warto sprawdzić, żeby nawet przy awaryjnym hamowaniu nie było niespodziewanki.

3mam kciuki! :biker:
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: ArturS »

Mazi, jaki prześwit Ci wyszedł? Dzisiaj do Thorgala powędrował WP z LC4 - oryginalny amor wyzionął ducha. Trochę poszedł do góry. Po postawieniu na kołach wyszło 30cm, więc sporo :shock: W tenerce mam 26-27cm (lagi bez powietrza, sprężyna całkiem odpuszczona).
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Trans.... adwenczer!

Post autor: mazi »

ArturS pisze:Mazi, jaki prześwit Ci wyszedł? Dzisiaj do Thorgala powędrował WP z LC4 - oryginalny amor wyzionął ducha. Trochę poszedł do góry. Po postawieniu na kołach wyszło 30cm, więc sporo :shock: W tenerce mam 26-27cm (lagi bez powietrza, sprężyna całkiem odpuszczona).
Zmierzę, bo nie wiem.
W każdym bądź razie jest wyżej niż w 1VJ.

Wczoraj poskładałem przedni hamulec, przednie koło na dotoczonych dystansach + nowe łożyska i simmeringi. Do tego zamocowałem czujnik do Koso. Sam licznik jeszcze leży na półce.
Czekam na blachę do zrobienia osłony pod silnik (już jest w Lublinie, tylko ja ciągle jestem w rozjazdach) oraz boczków do baku, nowy zestaw napędowy, olej i kilka innych dupereli na które poszło prawie 1kPLN :panika:

Jak dobrze pójdzie w sierpniu odpalę go. Nadal nie mam opony na tył :lol:

Jaki płyn zalewaliście do układu chłodniczego?
---
Pozdrawiam
mazi
ODPOWIEDZ