W najbliższy weekend będzie podejście numer dwa - przyszły zamówione graty.
----------------
Już przy kupnie zauważyłem, że sprzęgło w moim tłuku delikatnie ciągnie po rozgrzaniu silnika.
Późniejsze jazdy potwierdziły to.
W ostatni weekend zrzuciłem prawy dekiel, żeby zobaczyć w czym jest problem.
Oto ono:

Wstępne oględziny wykazały, że poprzedni właściciel niewłaściwie poskładał je.
W sprzęgle XT600 są dwa rodzaje tarcz - tarcze korkowe i tarcze pełne metalowe.
Wśród 8 tarcz korkowych możemy wyróżnić tarcze o dwóch średnicach wewnętrznych, tzn. dwie tarcze korkowe o większej średnicy niż średnica 6 pozostałych.

Serwisówka Clymera dość dobrze to opisuje.
Te dwie tarcze korkowe o większej średnicy należy umieścić w odpowiednich miejscach, oznaczonych na czerwono (numer 5) na poniższym schemacie:
U mnie tarcza zewnętrzna była zamieniona z tarczą o mniejszej średnicy, przez co to działać prawidłowo nie mogło.
Tutaj więcej fotek silnika ze zrzuconym deklem:
http://picasaweb.google.pl/yamahaxt.pl/ ... n8-cq6lQE#