Strona 5 z 5
Re: TT800ccm
: 19 mar 2013, 21:28
autor: Gacek
A po co to chcesz malować ?- będzie lepsze chłodzenie

.
Chwilowy wygląd jest mało istotny po pierwszej glebie będzie wyglądał jak sfatygowany grat - zwierzęta w lesie mają to w 4 literach jak to wygląda

a te chodzące po ulicach wolą chłopaków w BMW

.
Moim zdaniem to naj bardziej praktyczny konsensus żadna dziura w karterze nie popsuje ci na dłużej humoru a jak bedziesz chciał błysnąć to szmatka pasta i będziesz widział jaką bieliznę noszą dziewczyny przechodzące w mini obok twojej bryki

.
Re: TT800ccm
: 19 mar 2013, 21:44
autor: Pawlo
Gacek pisze:po pierwszej glebie będzie wyglądał jak sfatygowany grat - zwierzęta w lesie mają to w 4 literach jak to wygląda

Gacek, jak zwykle zakładasz najbardziej optymistyczną opcję, że wszyscy latają non stop między zwierzyną w lesie, wywracając się przy tym co 200 metrów i to najlepiej w nocy, żeby nikt nie widział jak brzydka jest nasza padaka

Re: TT800ccm
: 19 mar 2013, 21:48
autor: motoser
gdybym zostawił bez lakieru to nie doczyścił bym chyba nigdy dokładnie:) nie dość ,ze oczywiscie silnik lakierowany to jeszcze całe moto spryskane "plakiem" przed kazdym wyjazdem w teren( zdecydowanie łatwiej wyczyścic moto z błota czy innych kałów:) Po ostatnim "zjeździe" z nasypu kolejowego silnik nie ucierpiał:) reszta tak hehehhe. ojjjj juz coraz mniej "tych" BMW
nie ma co, zwierzyna jest(nigdy jeszcze nie trafiona prócz kilku psów) ale nie będę przecież moto szykował na starcie z np.dzikiem(to chyba jakiś sztucer trzeba wozić:))
no halo!! to moja pierwsza dziura w karterze w tym moto:P
Re: TT800ccm
: 19 mar 2013, 22:03
autor: Gacek
Każdy chyba musi przerobić na swojej skórze pewne sprawy

Ja nigdy więcej nie pomaluję tego silnika

.
I powiem ze dla mnie to taki najpraktyczniejszy konsensus miedzy estetyką a używaniem
http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 19716.jpg/ Naprawdę polecam wszystkim oprócz ludzi lubiących oglądać swoje facjaty na każdym elemencie

Re: TT800ccm
: 19 mar 2013, 22:20
autor: motoser
w ostatniej fazie budowy "horneta" mialem wypolerowany caly silnik, po kazdej jezdzie w deszczu pasta polerska i 2h stracone:)
miałem już polakierowane silniki (fabrycznie i przez pana z pieca) w kilku crossowkach i endurakach i szczerze nie wyobrazam sobie nie miec zadnej powloki na alu:)
Gacek co ty tak rzuciles swojego zapieprzaka!! ??

Re: TT800ccm
: 21 mar 2013, 12:24
autor: Gacek
Leży bo szczeliłem fotkę jak zmieniałem oliwę

.
Każdy ma inne preferencje - gusta ,panuje tu wolna dyskusja przedstawiłem swoje zdanie

.
Re: TT800ccm
: 19 cze 2013, 14:51
autor: ralf
jak tam prace nad moto???