TT600R 2001r.
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 471
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: TT600R 2001r.
Tracker to niby następca AC10 jeśli będzie tak trwały i uniwersalny w terenie to Się nacieszysz zwłaszcza po lysej tylnej. Hej
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600R 2001r.
Chcę wrzucić na przód u siebie, bo mam Motoza Desert HT z 2013, który w ogóle mi nie schodzi



- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 471
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: TT600R 2001r.
13 rok i jeszcze jest? Zresztą nazwa Desert zobowiązuje! Ale już nie trzyma? Kol ma mefo też podobna wiekiem na tyle w wr 450 i przez rok niewiele ubyło też ja rozwazalem na tył ale drogo prawie 4 stowy i wziąłem mitasa 754 -wole zużyć dwie w tej cenie został mi jeszcze przód ac 10 już ledwo 1 cm albo pójdzień scorpion (najtaniej )lub geomax. Opon enduro już nie założę -tylko off.
- stożunio
- Po kostki w błocie
- Posty: 139
- Rejestracja: 29 paź 2019, 06:01
- Motocykl: TT600R 2001r.
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- stożunio
- Po kostki w błocie
- Posty: 139
- Rejestracja: 29 paź 2019, 06:01
- Motocykl: TT600R 2001r.
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Re: TT600R 2001r.
Prawy:


Dźwignia hamulca:


Podnóżki są teraz na wysokości ok 38cm od podłoża, nawet nie sprawdziłem jaka to różnica w stosunku do fabryki. Nie wyszło idealnie symetrycznie, lewy jest trochę za bardzo w przód a prawy około 3-4mm wyżej. Nie przejmuję się tym, bo pewnie i tak nie będzie to odczuwalne.
Wykorzystałem projekt lewego podnóżka ze strony http://www.tt600r.eu/, wycinałem ręcznie kątówką z płaskownika 10mm - nie było lekko.
Pomysł na prawy podnóżek zerżnąłem od Daltiego:
viewtopic.php?f=44&t=6328&start=10
Przy demontażu dźwigni hamulca trzeba ją wepchnąć do środka w stronę kiwaczki, wtedy można ją bez problemu wyjąć.



Dźwignia hamulca:


Podnóżki są teraz na wysokości ok 38cm od podłoża, nawet nie sprawdziłem jaka to różnica w stosunku do fabryki. Nie wyszło idealnie symetrycznie, lewy jest trochę za bardzo w przód a prawy około 3-4mm wyżej. Nie przejmuję się tym, bo pewnie i tak nie będzie to odczuwalne.
Wykorzystałem projekt lewego podnóżka ze strony http://www.tt600r.eu/, wycinałem ręcznie kątówką z płaskownika 10mm - nie było lekko.
Pomysł na prawy podnóżek zerżnąłem od Daltiego:
viewtopic.php?f=44&t=6328&start=10
Przy demontażu dźwigni hamulca trzeba ją wepchnąć do środka w stronę kiwaczki, wtedy można ją bez problemu wyjąć.

-
- Po kostki w błocie
- Posty: 112
- Rejestracja: 12 lut 2012, 15:55
- Motocykl: TTR 600
Re: TT600R 2001r.
A kolega chyba na kwarantannie bo czasu ma dużo ?
Tez myślałem nad obniżeniem u siebie ale jakoś chęci mało.

- stożunio
- Po kostki w błocie
- Posty: 139
- Rejestracja: 29 paź 2019, 06:01
- Motocykl: TT600R 2001r.
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- stożunio
- Po kostki w błocie
- Posty: 139
- Rejestracja: 29 paź 2019, 06:01
- Motocykl: TT600R 2001r.
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- stożunio
- Po kostki w błocie
- Posty: 139
- Rejestracja: 29 paź 2019, 06:01
- Motocykl: TT600R 2001r.
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Re: TT600R 2001r.
Zabrałem się za bagażnik. Postanowiłem przerobić stary zdekompletowany bagażnik z Vespy. Stwierdziłem też, że zgapię pomysł Daltiego na uszy osłaniające boczki. Jak zwykle nie spuszczałem się zbytnio nad wyglądem, najważniejsza jest dla mnie funkcja
po pierwszej glebie bagażnik i tak zacznie żyć własnym życiem
Pierwsze przymiarki:

Mocowane w 4 punktach, z tyłu i w okolicy siedzenia. Użyłem obejm do rur 3/8" z gwintem M8.

Można używać razem z orginalnymi uchwytami. Nie chciałem ich demontować bo przydają się do podnoszenia motocykla i wytargiwania go z błota


Rogal prawie nie dotyka plastików:



Pierwsze przymiarki:

Mocowane w 4 punktach, z tyłu i w okolicy siedzenia. Użyłem obejm do rur 3/8" z gwintem M8.

Można używać razem z orginalnymi uchwytami. Nie chciałem ich demontować bo przydają się do podnoszenia motocykla i wytargiwania go z błota



Rogal prawie nie dotyka plastików:

- stożunio
- Po kostki w błocie
- Posty: 139
- Rejestracja: 29 paź 2019, 06:01
- Motocykl: TT600R 2001r.
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Re: TT600R 2001r.
Pierwsza poważniejsza awaria - pęknięte mocowanie kopniaka. Moja wina, bo za mocno dociągnąłem śrubę. Na szczęście udało się to pospawać i kopka działa jak należy.

A tutaj efekt jazdy na skróty przez hołdy. Dętka UHC Kabat nie dała rady, podziurawiona jak szwajcarski ser. Opona przeżyła 5km jazdy powrotnej bez powietrza


A tutaj efekt jazdy na skróty przez hołdy. Dętka UHC Kabat nie dała rady, podziurawiona jak szwajcarski ser. Opona przeżyła 5km jazdy powrotnej bez powietrza

