Strona 4 z 4

Re: Remont TT600E

: 16 mar 2015, 22:28
autor: Pawlo
glina pisze:czy za każdym razem przy obkręcaniu wałem badać pozycję tłoka i na czuja znajdować GMP ?
Nie ma takiej potrzeby, przecież GMP nie zmienia swojej pozycji względem znaku na kole ;)
Ustawiaj na "I", tak jak manual nakazuje. A który z tych dwóch GMP jest tym do kontroli luzu zaworowego sprawdzisz najszybciej szczelinomierzem - na jednym GMP nie wejdzie żaden listek, na kolejnym GMP już powinieneś coś wcisnąć, oczywiście pomijając ekstremalne przypadki, gdy zawory są stale podparte :) Wbrew pozorom nie ma tu wielkiej filozofii, jeden wałek bez płytek regulacyjnych itp., więc nie ma się zbytnio nad czym spinać.

Edit: W sumie to nawet nie trzeba pchać szczelinomierza, żeby sprawdzić z którym GMP mamy do czynienia - wystarczy złapać za konik zaworu i poruszać, jak czuć luz to trafiony :D

Re: Remont TT600E

: 19 mar 2015, 14:27
autor: glina
Dzięki. Rozrząd dobrze ustawiony, a luzy odpowiednio wyregulowane - nic już nie stuka.

Jak oddzielić opiółki po pierwszej zlewce mineralnego oleju ?

Re: Remont TT600E

: 19 mar 2015, 17:37
autor: qpa
wywal olej do śmieci! :) na zrobiłem takie podmianki na jakimś tanim samochodowym, sprzęgło przeżyje bez obaw

ewentualnie wlej w butelkę pet i zostaw na noc, opiłki osiądą na dno

Re: Remont TT600E

: 19 mar 2015, 18:45
autor: mlody
Sory za spam.

Qpa Jaki lałeś olej? 20W50 czy coś innego?

Re: Remont TT600E

: 19 mar 2015, 20:42
autor: qpa
raczej coś innego, nie ma to takiego znacznia imo gdy silnika nie katujesz w polu :)

Re: Remont TT600E

: 19 mar 2015, 21:23
autor: Gacek
qpa pisze:raczej coś innego, nie ma to takiego znacznia imo gdy silnika nie katujesz w polu :)
:? nie wiem jak to jest ale jak ktoś w polu daje bardziej niż po asfalcie to sie zgodzę ze jest to katowanie w innym przypadku nazwał bym to zarzynaniem ;) .