Strona 4 z 4
Re: Remont TT600E
: 16 mar 2015, 22:28
autor: Pawlo
glina pisze:czy za każdym razem przy obkręcaniu wałem badać pozycję tłoka i na czuja znajdować GMP ?
Nie ma takiej potrzeby, przecież GMP nie zmienia swojej pozycji względem znaku na kole
Ustawiaj na "I", tak jak manual nakazuje. A który z tych dwóch GMP jest tym do kontroli luzu zaworowego sprawdzisz najszybciej szczelinomierzem - na jednym GMP nie wejdzie żaden listek, na kolejnym GMP już powinieneś coś wcisnąć, oczywiście pomijając ekstremalne przypadki, gdy zawory są stale podparte

Wbrew pozorom nie ma tu wielkiej filozofii, jeden wałek bez płytek regulacyjnych itp., więc nie ma się zbytnio nad czym spinać.
Edit: W sumie to nawet nie trzeba pchać szczelinomierza, żeby sprawdzić z którym GMP mamy do czynienia - wystarczy złapać za konik zaworu i poruszać, jak czuć luz to trafiony

Re: Remont TT600E
: 19 mar 2015, 14:27
autor: glina
Dzięki. Rozrząd dobrze ustawiony, a luzy odpowiednio wyregulowane - nic już nie stuka.
Jak oddzielić opiółki po pierwszej zlewce mineralnego oleju ?
Re: Remont TT600E
: 19 mar 2015, 17:37
autor: qpa
wywal olej do śmieci!

na zrobiłem takie podmianki na jakimś tanim samochodowym, sprzęgło przeżyje bez obaw
ewentualnie wlej w butelkę pet i zostaw na noc, opiłki osiądą na dno
Re: Remont TT600E
: 19 mar 2015, 18:45
autor: mlody
Sory za spam.
Qpa Jaki lałeś olej? 20W50 czy coś innego?
Re: Remont TT600E
: 19 mar 2015, 20:42
autor: qpa
raczej coś innego, nie ma to takiego znacznia imo gdy silnika nie katujesz w polu

Re: Remont TT600E
: 19 mar 2015, 21:23
autor: Gacek
qpa pisze:raczej coś innego, nie ma to takiego znacznia imo gdy silnika nie katujesz w polu


nie wiem jak to jest ale jak ktoś w polu daje bardziej niż po asfalcie to sie zgodzę ze jest to katowanie w innym przypadku nazwał bym to zarzynaniem

.