Re: Ustawienie gaznika
: 25 sie 2016, 21:25
Masz za bogato na dole i od co, imo jak chodzi dobrze to ja bym nie ruszał.
Wiem, ale myślę, że zdrowsza dla sprzętu byłaby właściwa mieszanka. Czytając multum tematów o gaźnikach xt/tt na różnych forach znalazłem radę taką, że jak ktoś musi pilot air screw (ilość mieszanki) odkręcać więcej niż 4 obroty to potrzebuje większą pilot jet (dyszę wolnych). Czy ma to sens ?qpa pisze:Masz za bogato na dole i od co, imo jak chodzi dobrze to ja bym nie ruszał.
Gacek, pokrętło nie jest mi aż tak potrzebne - odpowiednim bitem w rękawiczkach dobrze mogę odmierzać ilość odkręcenia śruby, nawet na ciepłym silniku.Gacek pisze:Glina - moim zdaniem zmontuj sobie pokrętło na śrubkę składu mieszanki.Ustaw poziom paliwa jak manual nakazuje i baw się do bólu
.
Glina powiem ci tak - ostatnio wypatroszyłem gaźnik bo dorabiałem patenty - ciężko się zdziwiłem (a posiadam pokrętło )jak stwierdziłem ze mam wykręcone 1.75 a nie 2 75 .Kiedyś ustosunkowałem się do teorii ustawiania poziomu paliwa przez ciebie (moja uwaga chyba była jasno określona ) .Teraz wklejaszglina pisze:Gacek, pokrętło nie jest mi aż tak potrzebne - odpowiednim bitem w rękawiczkach dobrze mogę odmierzać ilość odkręcenia śruby, nawet na ciepłym silniku.Gacek pisze:Glina - moim zdaniem zmontuj sobie pokrętło na śrubkę składu mieszanki.Ustaw poziom paliwa jak manual nakazuje i baw się do bólu
.
Jeśli dobrze pamiętam (poprzedni sezon) to mając podobny poziom jak w manualu, musiałem iglicę obniżać o jeden ząbek (czyli podnosząc poziom paliwa). Inaczej szarpał na lekkim otwarciu manetki. Teraz mam na jakieś 4 mm poniżej, środkowe pozycje iglic i jedzie ok, tylko ta mieszanka nie jest odpowiednia. Świeca czarna i tablica czarnawa się robi od strony wydechu.
Moim zdaniem poeksploruj trochę z fizyki https://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3wn ... rnoulliego , poproś kogoś posiadającego ttr o średnice wlotu do gaźników porównaj z swoimi wymiarami i rozmiarami dysz i to wszystko co pragnł bym ci zapodaćglina pisze:Ciekawa sprawa, że jest taka spora rozbieżność między dyszami w TTR, a TT E/S. Wrzucam jako ciekawostkę