Gaznik wez od 1VJ lub 3AJ. Bedziesz do tego potrzebowal nowe krucce, bo jedna gardziel jest duzo wieksza... no i moze byc problem z rurka miedzy wyjsciem gaznika, a airboxem.Tecza pisze:Gaznik z 3tb będzie dlatego ze wkurza mnie zasrana linka ,albo same ciegno przeloze zobaczymy w jakim jest stanie.
Sztyce będzie toczyć hmm nie znam chłopa ale kumpel mi polecił i facet zna sie na rzeczy regularnie dorabia sztyce do honda goldwing bo aż trudno uwierzyć ale goldasy maja strefę zgniotu właśnie na sztycy-tak sie dowiedziałem. Koszt okolice 100pln w piątek mam właśnie jechać ,zobaczymy co powie.
Gacek skoro każdy kto robił taki przerzut byłl zadowolony z efektów to coś musi w tym być.jak bedzie zrobione a pogoda dopisze to podjade do Ciebie(mam 50km wiec nie ma problemu) pojezdzisz i sam ocenisz. Dodam ze nie chce zrobic z moto crosiaka na tor tylko chce mieć XT do przejażdżek enduro,a skoro mogę poprawić mu zawias to czemu mam tego nie zrobic.zreszta bedzie okazja podjade i sam ocenisz![]()
Jak przelozylem silnik z 1VJ do 43F musialem wsadzic do 43F gaznik od 43F (ten od 1VJ nie wchodzil, niestety).
Roznica w mocy byla bardzo odczuwalna.
Rob wiecej fot zawiasu, dobra robota
