
Więcej zdjęć z remontu silnika : https://picasaweb.google.com/1181058665 ... w9OAnNbOFQ
Krzsiek pisze:Co do ocynku, zanosiłeś śruby takie jak były i oni czyszczą czy trzeba to jakoś przygotować?
Ile kosztuje taka impreza?
Z innej beczki, czy gdzieś można odnowić ta powlokę aby mieć kolor zielony jak wychodziło z fabryki?
Z tego co znalazłem aby było zielone najpierw jest ocynk a później chromianowanie. Ale czy ktoś to robi?
Gacek pisze:Zapytamnie zmieniły ci się wymiary elementów po ocynkowaniu ? czy było to obrabiane ?
Jakby nie patrzeć nakładasz dodatkową warstwę, więc średnica takiej śruby minimalnie, bo minimalnie, ale ulegnie zwiększeniu.Kudłaty91 pisze:Gacek pisze:Zapytamnie zmieniły ci się wymiary elementów po ocynkowaniu ? czy było to obrabiane ?
Przy piaskowaniu pewnie jest taka możliwość zmiany wymiaru, ale przy ocynku?
mazi pisze:Jakby nie patrzeć nakładasz dodatkową warstwę, więc średnica takiej śruby minimalnie, bo minimalnie, ale ulegnie zwiększeniu.Kudłaty91 pisze:Gacek pisze:Zapytamnie zmieniły ci się wymiary elementów po ocynkowaniu ? czy było to obrabiane ?
Przy piaskowaniu pewnie jest taka możliwość zmiany wymiaru, ale przy ocynku?