TT800ccm
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: TT800ccm
wygląda jak po szkiełkowaniu
- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: TT800ccm
Piaskowanie pisakiem korundowym o bardzo małej ziarnistości 
Kolega wcześniej zasugerował anodowanie....chyba to zrobię ,jutro dowiem się jak wygląda sprawa przygotowania powierzchni do tego oraz czy wogóle można anodować silnik:) Dam znać

Kolega wcześniej zasugerował anodowanie....chyba to zrobię ,jutro dowiem się jak wygląda sprawa przygotowania powierzchni do tego oraz czy wogóle można anodować silnik:) Dam znać

- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT800ccm
Jak dla mnie to wygląda jak pryśnięte sprayem
ale moze to piaskowanie jak piszesz
.


אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: TT800ccm
"sprejem" to jak 5 lat miałem rower pomalowałem:)
Pamiętaj ,że jest to stop aluminium i magnezu...taki właśnie kolor masz po piasku bądź szkiełku...zauważ "korki" od wału które są aluminiowe...są ciemniejsze:)
Pamiętaj ,że jest to stop aluminium i magnezu...taki właśnie kolor masz po piasku bądź szkiełku...zauważ "korki" od wału które są aluminiowe...są ciemniejsze:)
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT800ccm
Nie muszę pamiętać
u siebie nie mam farby na silniku a napisałem tylko o swoich wrażeniach
.
Które oparłem na paru szczegółach wygląd szpilek od cylindra i parę innych miejsc wskazuje jak by było to czymś pryśnięte
.
Ale pomijając moje błędne jak piszesz wątpliwości jest jeszcze jedna sprawa u mnie kartery sa wykonane z innego stopu niż kapy - u ciebie wszystko jakby wygląda jednolicie
więc moze u ciebie anodowanie będzie miało sens bo u mnie podejrzewam ze każdy element miał by inny odcień po takiej operacji
.
Powodzenia w dalszym dłubaniu
.


Które oparłem na paru szczegółach wygląd szpilek od cylindra i parę innych miejsc wskazuje jak by było to czymś pryśnięte

Ale pomijając moje błędne jak piszesz wątpliwości jest jeszcze jedna sprawa u mnie kartery sa wykonane z innego stopu niż kapy - u ciebie wszystko jakby wygląda jednolicie


Powodzenia w dalszym dłubaniu

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: TT800ccm
Jakie przewidujesz modyfikacje w silniku Motoser?
Fajnie się czyta i ogląda relacje z takich prac, profi podejście do tematu. Jak tylko będzie możliwość to piszę się na ogląd Twoich poczynań
Fajnie się czyta i ogląda relacje z takich prac, profi podejście do tematu. Jak tylko będzie możliwość to piszę się na ogląd Twoich poczynań

- Magic
- Po kostki w błocie
- Posty: 496
- Rejestracja: 24 sty 2011, 13:24
- Motocykl: XT 600 E 1998
- Lokalizacja: Poznań/Turek
Re: TT800ccm
Ogólnie ja przerabiałem ten temat w moim temacie o rekonstrukcji silnika. Wszystkie elementy silnika zawiozłem do piaskowania - nie szkiełkowałem powierzchni ponieważ chodziło o chropowatość dla warstwy powłoki proszkowej. I tak po wypiaskowaniu, położona została warstwa farby proszkowej i piec. Efekty widać na zdjęciach. Wydawało mi się to najbardziej optymalnym rozwiązanie. Anodowanie wchodzi w grę jeżeli chciałbyś położyć na to lakier akrylowy taki jak oryginalnie. Jest to dobra powłoka zabezpieczająca przed utlenianiem amelinium i dobry podkład pod lakier.
- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: TT800ccm
też rozmawiałem z ludźmi ,którzy anodują i nie polecają tego typu obróbki powierzchni na całe silniki... idzie do lakierni proszkowej nie ma co kombinować...
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 145
- Rejestracja: 27 gru 2010, 11:02
- Motocykl: wr 500 ttr 600 exc 520
Re: TT800ccm
chodzi o to,ze reaguja jak mój szef o podwyzke...
- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: TT800ccm
hehehehhe no trochę powzdychali 
