TT800ccm

Pokaż innym swój motocykl!
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: TT800ccm

Post autor: qpa »

wygląda jak po szkiełkowaniu
Awatar użytkownika
motoser
Lubiący błoto
Posty: 48
Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25

Re: TT800ccm

Post autor: motoser »

Piaskowanie pisakiem korundowym o bardzo małej ziarnistości :)
Kolega wcześniej zasugerował anodowanie....chyba to zrobię ,jutro dowiem się jak wygląda sprawa przygotowania powierzchni do tego oraz czy wogóle można anodować silnik:) Dam znać ;)
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT800ccm

Post autor: Gacek »

Jak dla mnie to wygląda jak pryśnięte sprayem :lol: ale moze to piaskowanie jak piszesz ;) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
motoser
Lubiący błoto
Posty: 48
Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25

Re: TT800ccm

Post autor: motoser »

"sprejem" to jak 5 lat miałem rower pomalowałem:)
Pamiętaj ,że jest to stop aluminium i magnezu...taki właśnie kolor masz po piasku bądź szkiełku...zauważ "korki" od wału które są aluminiowe...są ciemniejsze:)
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT800ccm

Post autor: Gacek »

Nie muszę pamiętać :) u siebie nie mam farby na silniku a napisałem tylko o swoich wrażeniach ;).
Które oparłem na paru szczegółach wygląd szpilek od cylindra i parę innych miejsc wskazuje jak by było to czymś pryśnięte :? .
Ale pomijając moje błędne jak piszesz wątpliwości jest jeszcze jedna sprawa u mnie kartery sa wykonane z innego stopu niż kapy - u ciebie wszystko jakby wygląda jednolicie :o więc moze u ciebie anodowanie będzie miało sens bo u mnie podejrzewam ze każdy element miał by inny odcień po takiej operacji :roll: .
Powodzenia w dalszym dłubaniu ;) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: TT800ccm

Post autor: terenowiecc »

Jakie przewidujesz modyfikacje w silniku Motoser?
Fajnie się czyta i ogląda relacje z takich prac, profi podejście do tematu. Jak tylko będzie możliwość to piszę się na ogląd Twoich poczynań :browar:
Awatar użytkownika
Magic
Po kostki w błocie
Posty: 496
Rejestracja: 24 sty 2011, 13:24
Motocykl: XT 600 E 1998
Lokalizacja: Poznań/Turek

Re: TT800ccm

Post autor: Magic »

Ogólnie ja przerabiałem ten temat w moim temacie o rekonstrukcji silnika. Wszystkie elementy silnika zawiozłem do piaskowania - nie szkiełkowałem powierzchni ponieważ chodziło o chropowatość dla warstwy powłoki proszkowej. I tak po wypiaskowaniu, położona została warstwa farby proszkowej i piec. Efekty widać na zdjęciach. Wydawało mi się to najbardziej optymalnym rozwiązanie. Anodowanie wchodzi w grę jeżeli chciałbyś położyć na to lakier akrylowy taki jak oryginalnie. Jest to dobra powłoka zabezpieczająca przed utlenianiem amelinium i dobry podkład pod lakier.
Awatar użytkownika
motoser
Lubiący błoto
Posty: 48
Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25

Re: TT800ccm

Post autor: motoser »

też rozmawiałem z ludźmi ,którzy anodują i nie polecają tego typu obróbki powierzchni na całe silniki... idzie do lakierni proszkowej nie ma co kombinować...
ralf
Po kostki w błocie
Posty: 145
Rejestracja: 27 gru 2010, 11:02
Motocykl: wr 500 ttr 600 exc 520

Re: TT800ccm

Post autor: ralf »

chodzi o to,ze reaguja jak mój szef o podwyzke...
Awatar użytkownika
motoser
Lubiący błoto
Posty: 48
Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25

Re: TT800ccm

Post autor: motoser »

hehehehhe no trochę powzdychali :)
ODPOWIEDZ