Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Pokaż innym swój motocykl!
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: ArturS »

Nie popękany, tylko jakiś zaciek, jakby oblać jakimś płynem i zostawić do wyschnięcia. Wnioskuję, że po obróbce czymś te tłoki myją :niewiem: Podobnie było u mnie.
Tenerowiec, głowicę też dajesz do sprawdzenia?
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: terenowiecc »

seboo pisze:Powstaje piękna maszyna :goodjob: . Widać, że robisz to z głową i wkładasz w to serce. Jedyny minus jest taki, że takim cukierasem szkoda będzie w teren ganiać ;) .
Hehe najbardziej będzie szkoda pierwszy raz go zabrudzić bo będzie ładnie wszystko wyczyszczone i wymyte a złożony motocykl dobrze umyć to nie taka prosta sprawa.
Kowal pisze:Podałbyś numery kolorów, którymi malowałeś proszkowo.
Czy kolor ramy nie wyszedł trochę pomarańczowy (czy to mój monitor tak wyświetla)?
Niestety numerów kolorów nie znam. Nie zależało mi na idealnym odwzorowaniu koloru, powiedziałem tylko, że rama ma być czerwona a wahacz siwy. W szczegóły się nie wdawałem.
Kolor ramy to czerwień. Widoczny Twój monitor lekko oszukuje ;)
Gacek pisze:Terenowiec zapytam ? na zdjęciu z tłokiem widać co to jest - na tym tłoku taki popękany ?
To nowy tłok, na denku są widoczne jakieś zacieki. Może tak jak Artur pisze, po myciu czy coś w tym stylu.
ArturS pisze:Nie popękany, tylko jakiś zaciek, jakby oblać jakimś płynem i zostawić do wyschnięcia. Wnioskuję, że po obróbce czymś te tłoki myją :niewiem: Podobnie było u mnie.
Tenerowiec, głowicę też dajesz do sprawdzenia?
W sumie nie zastanawiałem się jeszcze nad głowicą, leży w pudle, nic z nią nie robiłem. Na dniach rozepnę zawory i zobaczę jak to wygląda ale raczej nigdzie wiózł jej nie będę. Wymienię uszczelniacze, dotrę gniazda i wsio ;)
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: Gacek »

Badziwiewnie jak dla mnie to wygląda wiec zapytałem :P ale nie zamierzam drążyć wątku bo jeszcze ktoś się pogniewa :P
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
KAJOW
Lubiący błoto
Posty: 72
Rejestracja: 06 maja 2011, 01:08
Motocykl: XT 600 Z Ténéré 3AJ

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: KAJOW »

terenowiecc pisze:Duboisi wycenił 2 sztuki naklejki na wahacz o wymiarach 35x250mm na 120zł
Może coś żeście się nie dogadali, ponieważ mnie skasował kilkanaście zł za MONOCROSS w kolorze żóltym
moto1488
Lubiący błoto
Posty: 22
Rejestracja: 13 wrz 2012, 00:38
Motocykl: trampek

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: moto1488 »

wydaje mi się że znam moto z pierwszych fotek... Jeśli kolega Mazi jest/był aktywny na forum yamahy xj to jestem niemal pewiem że tam widziałem fotki a to za sprawą olejarki łańcuchowej którą wtedy budowałem oraz motocykla który kiedyś posiadałem
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: Pawlo »

moto1488 pisze:wydaje mi się że znam moto z pierwszych fotek... Jeśli kolega Mazi jest/był aktywny na forum yamahy xj to jestem niemal pewiem że tam widziałem fotki a to za sprawą olejarki łańcuchowej którą wtedy budowałem oraz motocykla który kiedyś posiadałem
Bo to właśnie sprzęt Maziego, a obecnie jego brata :) Na fuyu pewnie też widziałeś ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: terenowiecc »

Gacek pisze:Badziwiewnie jak dla mnie to wygląda wiec zapytałem :P ale nie zamierzam drążyć wątku bo jeszcze ktoś się pogniewa :P
Wiem, wiem Ty Gacek masz Wossnera (przez duże W) :mrgreen:
KAJOW pisze:Może coś żeście się nie dogadali, ponieważ mnie skasował kilkanaście zł za MONOCROSS w kolorze żóltym
Możliwe chociaż wydaje mi się, że wyraźnie napisałem o co mi chodzi. Za dwie naklejki na wahacz wykonane ploterowo powiedział mi około 20zł a za dwie naklejki na folii przezroczystej (takie jak oryginalnie) około 120zł. Więc albo źle coś zrozumiałem albo cena rzeczywiście jest abstrakcyjna :niewiem:
moto1488 pisze:wydaje mi się że znam moto z pierwszych fotek... Jeśli kolega Mazi jest/był aktywny na forum yamahy xj to jestem niemal pewiem że tam widziałem fotki a to za sprawą olejarki łańcuchowej którą wtedy budowałem oraz motocykla który kiedyś posiadałem
Mazi to mój Brat i to był jego motocykl a teraz jest mój - tak jak pisze Pawlo. Zresztą wszystko jest opisane w pierwszym poście tematu.Z forum XJ możesz kojarzyć go bo kiedyś jeździł takim motocyklem ;)
Wtedy marzyłem o Japońcu tłukąc się WSK i Jawką :lol:
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: mazi »

moto1488 pisze:wydaje mi się że znam moto z pierwszych fotek... Jeśli kolega Mazi jest/był aktywny na forum yamahy xj to jestem niemal pewiem że tam widziałem fotki a to za sprawą olejarki łańcuchowej którą wtedy budowałem oraz motocykla który kiedyś posiadałem

Si Senior - dobrze kojarzysz :-)

Świat jest mały, za to macki FUY'a niebezpiecznie daleko sięgają :funkynana:

Na FUY'a zaglądam, ale rzadko - nie sposób być we wszystkich miejscach w sieci tym bardziej, że czasy studenckie dawno i bezpowrotnie minęły...
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: Gacek »

Terenowiec bez urazy :? dobrze ciśnieniowo odlany stop powinien równomiernie nasycać swoją strukturę - może pochopnie oceniłem wygląd z fotki - bawiłem się w lanie alu często kiedyś gotowałem tłoki w oliwie wyłazi przy tym sporo mankamentów w sumie wygląd nie jest az tak istotny ale może wskazywać na nie doskonałości odlewu :| .W sumie masz nowy tłok zrobiłeś szlifa czas pokaże co i jak ;) .Ja nie traktuję takich spraw na poziomie dowartościowania się droższym tłokiem itp .Wszystko ma swoje wady i zalety i normalnie o tym tu piszę - rozmawiam .Z swojej strony życzę ci bezawaryjnego długiego upalania i jak najmniej wydanych dutków w sprzeta :tenere: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Project Ténéré 1VJ! 2k12 :)

Post autor: terenowiecc »

Gacek pisze:Terenowiec bez urazy :? dobrze ciśnieniowo odlany stop powinien równomiernie nasycać swoją strukturę - może pochopnie oceniłem wygląd z fotki - bawiłem się w lanie alu często kiedyś gotowałem tłoki w oliwie wyłazi przy tym sporo mankamentów w sumie wygląd nie jest az tak istotny ale może wskazywać na nie doskonałości odlewu :| .W sumie masz nowy tłok zrobiłeś szlifa czas pokaże co i jak ;) .Ja nie traktuję takich spraw na poziomie dowartościowania się droższym tłokiem itp .Wszystko ma swoje wady i zalety i normalnie o tym tu piszę - rozmawiam .Z swojej strony życzę ci bezawaryjnego długiego upalania i jak najmniej wydanych dutków w sprzeta :tenere: .
Żartuję, nie traktuję Twoich wypowiedzi jako chęci dowartościowania się :browar: Te zacieki widoczne na fotkach to jakieś powierzchowne sprawy, nie struktura materiału. W sumie nie zastanawiałem się nad tym. Co do trwałości tego tłoka to czas pokaże, nie jestem w stanie przewidzieć ile wytrzyma. Czy będzie on mniej/tak samo/bardziej wytrzymały jak oryginał nie wiem, zobaczymy.
Silnik XT to niewysilona i trwała jednostka. Nie chcę wpływać na zmianę jego charakterystyki ani też nie chcę z niego robić EXC. W zupełności wystarczy mi to co oferuje silnik tego motocykla będąc w dobrej kondycji.
Ty jeździsz na Wossnerze, niektórzy kupuję tłoki w ASO, inni TKRJ. Czas i nawinięte kilometry zweryfikują jakość każdego z nich.
Wierzę, że dobrze spasowany i dobrze dotarty TKRJ polata nie mniej niż Wossner. Czy mam rację? Się okaże :mrgreen:
ODPOWIEDZ