Strona 28 z 31

Re: TT600S

: 10 lis 2015, 10:38
autor: mazi
terenowiecc pisze:Pawlo, na zachętę:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=g35enhURU0Q[/youtube]

Dobry gaźnik robiłby na prawdę świetną robotę. Temat warty podjęcia. W zasadzie jedyny i niestety nie mały problem, to kruciec.

Jaki króciec?
Problemem jest to, że nie ma sensownych podwójnych gaźników. Gdyby głowica była pod jeden gaźnik wybór byłby ogromny.
Chłopaki za wielką wodą cudują z różnymi przeszczepami, ale tutaj pojawia się kolejny problem - airbox i mocowanie amora. Jest po prostu ciasno, żeby coś sensownego wsadzić.

Sam do 43F wrzucam prawy duży gaźnik, zobaczymy. Powinno moto odżyć, bo ten sam silnik w 1VJ generował dużo więcej mocy.
Jak się uda to końcem tygodnia będą testy.

Re: TT600S

: 10 lis 2015, 22:29
autor: Gacek
terenowiecc pisze:Pawlo, na zachętę:...dobry gaźnik robiłby na prawdę świetną robotę. Temat warty podjęcia. W zasadzie jedyny i niestety nie mały problem, to kruciec.
terenowiec jak zwykle przyje... się do tematu z serii nieprzyjebliwych... co to ma oznaczać albo jak to rozumieć ? :lol:
moto ma problem samo zejść z obrotów a jak je łapie to z jakiego marginesu :roll: .
Starszy "brejdak " Mazi prawi tak :) brakuje mocy - zapytam ktoś na tym forum udokumentował realnie fakt przyrostu mocy po za dywagacjami ? Jak do tej pory natknołem się tu tylko na temat opisywany przez pacjenta ktory zrobił swap w swoim xt do 800 cm 3 jak szybko się pojawił tak szybko zniknął :P .
Pawlo moja rada zachowaj umiar , a jak potrzebujesz jakiejś opracowanej bazy do startu do własnych wywodów to służę pomocą w postaci literatury ;) .Jak wyjdzie merytorycznie taka sytuacja to mogę się podzielić swoim skromnym doświadczeniem tyle ze bardziej na priv a nie forum .

Re: TT600S

: 11 lis 2015, 16:31
autor: terenowiecc
Mazi chodziło mi o kruciec ssący w przypadku pojedynczego gaźnika. W przypadku podwójnego powinno być łatwiej ale plug&play nie da rady tego zrobić.

Gacek nie rozumiesz istoty tematu albo nie chcesz zrozumieć więc co mam Ci powiedzieć. Pozostań przy swoich przekonaniach :)

Re: TT600S

: 13 lis 2015, 20:10
autor: mazi
terenowiecc pisze:Mazi chodziło mi o kruciec ssący w przypadku pojedynczego gaźnika. W przypadku podwójnego powinno być łatwiej ale plug&play nie da rady tego zrobić.

Gacek nie rozumiesz istoty tematu albo nie chcesz zrozumieć więc co mam Ci powiedzieć. Pozostań przy swoich przekonaniach :)
Gacek jest konkret gość, co się czepiłeś chłopa :-)

Co do krućca - da się, to nie problem. Nawet garażowo da się wykombinować, problemem jest totalny brak miejsca.
Przykład tutaj:
http://www.tenere.co.uk/forum/viewtopic.php?f=14&t=1739

Dzisiaj wrzuciłem duży gaźnik z TT do 43F. Było trochę roboty, ale da się.
Motocykl odzyskał górę, jest spora różnica. Nawet brzmi bardziej basowo :happy:

Re: TT600S

: 15 lis 2015, 04:19
autor: Gacek
Terenowiec uważam ze to nie jest odpowiedni dzial na takie dysputy robimy tu koledze spam .
Moim zdaniem filmik zamieszczony przez ciebie nie pokazuje niczego rewelacyjnego :roll: kultura pracy oraz czas w jakim na tym filmiku xt włazi na górne obroty nie powala w moim odczuciu jakimiś rewelacjami . Po za tym też odnoszę wrażenie ze jeden adekwatny gaźnik dodał by temu piecowi więcej jadu 8-) .

Re: TT600S

: 15 lis 2015, 12:40
autor: Pawlo
Można spamować, może jak się naczytam to się przekonam do jakiejś modyfikacji :) Aczkolwiek najlepszym argumentem byłaby jazda sprzętem z takim gaźnikiem.

Re: TT600S

: 16 lis 2015, 10:51
autor: terenowiecc
Jakie dysputy? Pawlo wspomniał o swapie gaźników, więc wrzuciłem pierwszy lepszy filmik motocykla po takim zabiegu. Moim zdaniem obrazuje on wystarczająco dużo, żeby się nad tym poważnie zastanowić. Kwestia dopracowania i dobrej regulacji, to kolejna rzecz, nie było to istotą mojego postu.

W każdym razie, nie chce mi się wdawać w dalszą dyskusję bo nie mam na to czasu a oryginalny układ zasilania w zupełności mi wystarcza. Na pewno będę kibicował, jeżeli ktoś zdecyduje się dłubać w tym temacie.

Re: TT600S

: 23 gru 2015, 19:46
autor: terenowiecc
Odnośnie zmiany gaźnika:

http://advrider.com/index.php?threads/t ... 79/page-51
Ian_TT pisze: And as I mentioned before, while I questioned my sanity several times in the process, in the end I feel it was worth every minutes. The bike is a rocket now, the throttle response is like it's wired into your brain. The low down torque feels like doubled. Once (or twice) dropped the bike, and it doesn't stalled, the engine ran sideways like it's nothing happened... It starts easily on first or second kick.

Re: TT600S

: 24 gru 2015, 12:49
autor: Pawlo
:shock: :shock:
Jakbym miał takie zaplecze do rzeźbienia jak gość z linka to bym się chętnie do tego zabrał :) W TT-S jest tak upchane, że już fabrycznie kilka rzeczy o siebie ociera :lol: Gość pojechał dosyć odważnie z tym rozcinaniem ramy, ale ten patent w starszej TT nie przejdzie, bo jest zupełnie inna budowa ramy.
Kurde, mam teraz poważną zagwozdkę czy nie zainwestować jeszcze w gaźnik, bo sprzęt chyba zostanie u mnie jeszcze na ten sezon - malowanie ramy musi się zwrócić 8-)

Re: TT600S

: 24 gru 2015, 21:33
autor: mazi
Pawlo pisze::shock: :shock:
Jakbym miał takie zaplecze do rzeźbienia jak gość z linka to bym się chętnie do tego zabrał :) W TT-S jest tak upchane, że już fabrycznie kilka rzeczy o siebie ociera :lol: Gość pojechał dosyć odważnie z tym rozcinaniem ramy, ale ten patent w starszej TT nie przejdzie, bo jest zupełnie inna budowa ramy.
Kurde, mam teraz poważną zagwozdkę czy nie zainwestować jeszcze w gaźnik, bo sprzęt chyba zostanie u mnie jeszcze na ten sezon - malowanie ramy musi się zwrócić 8-)
W gaźnik, tzn. w dual gaźnik? Co z Twoim?