Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Wszystko o tym motocyklu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Pawlo »

glina pisze:Użytkuje ktoś w TT600 czujnik temperatury oleju ? Chciałbym się w jakiś taki zaopatrzyć. Na Allegro jest wersja do XT600E, ale jest chyba o kilka cm za długa.
http://yamahaxt.pl/index.php/usprawnien ... tury-oleju
viewtopic.php?f=18&t=95
Obrazek
bakus2008
Lubiący błoto
Posty: 30
Rejestracja: 09 lut 2015, 21:51
Motocykl: yamaha xt 600 3tb

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: bakus2008 »

http://allegro.pl/dlugie-klamki-sportow ... 45520.html
panowie dopasuje od jakiegos z motocykli klamki do xt :P
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: glina »

Kurdę przypadkowo śruba pilot air screw (od ilości mieszanki) wpadła mi pod gaźnik koło rozrusznika :facepalm: I sprężyna i śruba tam leżą. Próbowałem to wydłubać, ale nic z tego. Czy odkręcenie tych 4 śrub na rozruszniku i chwilowe go wyciągnięcie w celu wyciągnięcia tych 2 rzeczy to dobry pomysł ?
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: ArturS »

Rozrusznik trzymają dwie śruby z tyłu. Z przodu po prostu ciasno siedzi w obudowie. Spokojnie możesz go wyjąć.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2015, 21:02 przez ArturS, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: glina »

:happy: Dzięki Artur !
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Gacek »

Glina nie rozumiem skąd u ciebie ta radość :? aby wyciągnąć rozrusznik będziesz musiał jeszcze usunąć kolektor i przewod podający oliwę do smarowania trybów skrzynki .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: ArturS »

Ja to bym prędzej użył kompresora ;) Jak wpadła to i wyfrunie :D
Tecza
Po kostki w błocie
Posty: 226
Rejestracja: 18 paź 2013, 08:36
Motocykl: XT 43f
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Tecza »

A magnes nie działa??
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: glina »

Radość u mnie stąd, że obawiałem się, że będę musiał znowu ściągać dekiel rozrusznika (złapany tymczasowo na silikon, bo uszczelki nie mam). Magnes sobie nie poradził, śruba i sprężynka schowały się chyba w najgorszym możliwym miejscu. Kompresora nie miałem pod ręką. Wszystko już ogarnięte od paru dni.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: glina »

Od jakiegoś czasu mam taki problem, że gdy jadę na stosunkowo niskich obrotach to zdarza mu się szarpnąc, tak raz na 10/15 sekund. Np. jak przez miasto jadę te 50km/h to odczuwam. Przy wyższych obrotach jest okej. Gaźnik czyściłem, zawory ustawiłem po złożeniu silnika. Co to może być ? Pamiętam, że jesienią przed remontem też to odczuwałem. Co sprawdzić ? Ilość paliwa na rurkę ? Iglicę obniżyć, podwyżyć ? Świecy jeszcze nie sprawdziłem (kolor).
ODPOWIEDZ