Gacek pisze:wiewior298 pisze:mazi a co dłubałeś w gaźnikach ?? bo ja zastanawiałem się żeby wywalić podciśnieniowy i wstawić drugi mechaniczny i połączyć je
chłopaki postawili fury przed sklepem aby tam zakupić - ( tu już nie wnikam w treść zakupów
) dołóż sobie linkę na podciśnieniowa przepustnicę która będzie ci ją mechanicznie unosić i jak ogarniesz temat to się pochwal co ci z tego wynikło
Ta dokładnie, rzuciłem sprzęt o ścianę, terenowiecc postawił obok.
Siedliśmy na glebie zjeść kabanosa, popić jakimś kefirem.
Podjechało trzech ślicznych jeźdźców na ślicznych, czystych moturach udając, ze nie widzą brudasów siedzących obok. Chuj tam.
Po jakimś czasie Pani wychodząca ze sklepu mówi do nas:
- co te wasze motory takie brudne, obok takie czyste stoją...
Mówię jej, że
- one tak mają wyglądać
my ich nie myjemy, tak ma być
Ona:
- Aha, bo tamte takie czyste
Ja:
- Przynajmniej widać kto miał większe przygody
Pani uśmiała się i poszła
Mieliśmy kilka okazji porównać 43F do LC4 620SC na Dellorto z pompkę przyspieszającą. Generalnie XT do 130kmph leciutko traci, ale to na prawdę nie jest duża różnica.
Tutaj mniej więcej widać jak to wygląda:
https://youtu.be/yVBmzOkMY4A?t=34
Różnice są mniejsze jak równo wystartujemy i dajemy równo ognia.
LC4 dużo żwawiej reaguje na gaz, ale w trakcie prób drogowych jedzie niewiele lepiej. Podobnie terenowiecc parę razy dzidował za Kolegą na LC4 i odczucia miał analogiczne.